Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1048 ggr
[Tassy]
10/26/12, 9:56 AM

God morgon 26/10

Tjo alla medlemmar, hur mår ni idag?

Här är det skruttigt, men väldigt bra ändå. Har precis haft besök i flera dagar av supergoa DesK från matlust iFokus! Vilken härlig människa! Glad

Annons:
Chestnut
10/26/12, 10:31 AM
#1

Här är det hyffsat, somnade efter en tuff dag nästan gråtandes men vaknade pigg och pluggar nu för fullt!

Kanske har antibiotikan jag började med igår haft liiite effekt redan? Väntar dock på att magen ska klappa ihop totalt av den och då lär jag nog inte vara fullt lika pigg…

#0 Tack för gårdagen, var jättetrevligt!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
10/26/12, 11:08 AM
#2

#1 Tack själv. Glad

Chestnut
10/26/12, 7:23 PM
#3

Mår inget vidare nu på kvällen, feber och annat elände + att magen inte accepterar antibiotikan alls längre Rynkar på näsan

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
10/26/12, 10:25 PM
#4

#1 Såg eran gröna bil svänga in vid netto när jag satt i köket kan det stämma ? Igår alltså vid 15tiden?

Jag är helt slut i kroppen men försöker hitta på något kul så jag slipper tänka på det.

Kylan har fått cykeln att bli reumatiskt så de känns som att trampa på stället ibland Cool Gnisslar skönt med så den får åka in på akut service på måndag.

Har somnat på soffan senaste dagarna "obefogat" bara sådär och det är så skönt! Skall ta en het dusch och sedan sussa för imorgon är en lång dag.

Jag mår dock trots allt bra men längtar till lite vila.

Upp till toppen
Annons: