Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1268 ggr
[Aquelegia]
10/18/12, 1:31 PM

God dagens 18/10

Har varit en sväng på stan och utfört dylika ärenden, eller ja försökt men inte så lätt när det inte går att få tag i någonTungan ute
Är hundvakt i någon timme till och sedan skall jag iväg och jobba en sväng på relaxen. Skönt med värme!
Städat lite i lägenheten och rensat ur 2 byrålådor. Skall göra iordning en pärm för alla mina sjukintyg, remisssvar med mera men det får vänta tills jag orkar se alla papper igen. Just nu ligger dom osorterade i pärmen ^^

Hur går det för er ? Pysslar ni med i denna höstkylan?

Annons:
Chestnut
10/18/12, 9:41 PM
#1

Förmiddagen var helt okej, pysslade lite hemma och vilade mycket. Eftermiddagen och kvällen däremot har varit usch, tvi och blä med ortopedmottagningen och akuten…Rynkar på näsan Men men, nu är problemet löst!

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
10/18/12, 10:52 PM
#2

Bakat tårtbotten, mjuk pepparkaka och snabbhavrekakor på eftermiddagen/kvällen idag, sen var det en jello jag som hamnade på soffan med yrsel och dysautonomi(?) problem. Hög vilopuls idag och hoppade upp över 30 slag per minut när jag reser mig. Har inte tid för sånt här! Imorrn är det mycket att göra innan mormor kommer!

Jennie


[Tassy]
10/18/12, 11:28 PM
#3

Har också uträttat ärenden i stan idag, sedan blev det middag på Pims och nu lugn hemmaspelkväll. Glad

[Aquelegia]
10/19/12, 11:56 AM
#4

#1 Läste det, alltså du borde nästan ha en spalt i SN eller liknande och berätta om dina vårdgivare. Skulle nog bli mäkta spännande för folk att få reda på allt detta!

#2 Skicka lite mjuk pepparkaka till mig tack Oskyldig Ids inte orka baka just nu men är så sugen på fika hela tiden ^^

#3 Att vi inte sprang på varann ^^

Idag skall jag jobba 10 timmar och bara tanken har fått mig att vilja skrika rätt ut idag. Peppar mig med att jag är ledig min första lördag på snart 2 månader och jag bara behöver jobba 6 timmar på söndag PUH peppen ekarmed sin frånvaro så tar en kopp kaffe och myser ner mig i soffan en halvtimme till.
Varför peppen för övrigt saknas är för att höger höft protesterar mer och mer för varje dag så längtar verkligen till ortoped kallelse.

Chestnut
10/19/12, 8:31 PM
#5

#4 Uh nej, då skulle jag ju bli igenkänd ännu mer som "hon den där sjuka" var rätt jobbigt efter artiklarna i SLA förra året.

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
10/20/12, 12:06 AM
#6

Finns både tårta och massor av kakorTungan ute

Jennie


Annons:
[Tassy]
10/20/12, 12:18 AM
#7

#4 Jag gick när du redan hade skrivit här Tungan ute så vi gick om varandra.

[Aquelegia]
10/20/12, 12:22 AM
#8

#5 Mer som "hon den där bruden med en jävlar anamma som får läkarna att skämmas över sin kompetens" Flört

ÅHHHHHH IDAG VILLE JAG BARA ramla ihop i en gråtande hög på jobbet. Haft så sjukt ont efter 8 timmars stående jobb igår (glömde av att sitta emellanåtSkäms) Så peppen infann sig aldrig. VAr ett helvete från början till slut, inget var förberett för morgondagen så bestämde idag att allt skall förberedas redan på torsdagar framöver. Varenda jävla fredag står jag och preppar för helgen och får smått panik för det är så få som inser vikten av att vara väl förberedd. Att vara underbemannad gjorde inte skane bättre, dock inte lätt att veta att just denna fredagen när vi behövde preppa så mycket även var dagen då tydligen alla bestämde sig för att bada en fredag "fast det brukar vi inte göra" NÄHÄ GÖR INTE DET DÅ" hade jag lust att gapa tillbaka, hahahaha Tungan ute

Skit samma folk skulle ha tusentals med burgare och pommes och hela fadderittan så jag han inte äta, inte dricka, inte sitta ner eller hämta andan. Gråten satt i halsen hela dagen.

Så sjukt ont att jag ångrar mig djupt och innerligt att jag inte har starkare än alvedon. Trodde ett tag sista timmarna att jag skulle få åka in på akuten idagRynkar på näsan
Väl hemma tog jag en kokhet dusch och satte på mig stödstrumpor för benen bar inte, typ avdomnade och stumma, tog några värkisar och håller tummarna!
Skit samma, en helvetesdag jag INTE vill minnas ens för en sekund.

Upp till toppen
Annons: