Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1226 ggr
[Tassy]
10/13/12, 1:41 PM

God dag 13/10

Hur står det till med er alla idag?

Jag är fruktansvärt trött och seg idag, men i övrigt känns det okej.

Annons:
[Aquelegia]
10/13/12, 8:49 PM
#1

Var sjukt pigg idag på jobbet (i alla fall förmiddagen, resterande kämpande timmarna vill jag bara glömma). Nu har det börjat sjunka in att fightandet med FK är över.
Märkte enorm skillnad på mitt arbete, allt bara funkade i huvudet på mig. Jag var fokuserad på att jobba, lättare att kunna fungera när oron och ångesten inte finns med och stör. Kom på sisådär miljoner saker man kunde göra/behövdes göras, så mina arbetskollegor fick då inte stå stilla idag hihi jag hade alltid nått att delegera ut så fort ngn nämnde "vad ska jag göra nu då" ^^

Mår verkligen skit i kroppen nu men det är okej, för jag är ledig 2 dagar. Nja, egentligen inte okej för jag kan knappt vänta tills jag får komma till ortoped. LESS. PÅ. ATT. HA. ONT..i onödan alltså. När man vet vad som behöver åtgärdas för att må bättre och det faktiskt är lättåtgärdat MEN man får snällt vänta i kö ja DÅ är tålamodet inte riktigt ens bästa vänTungan ute

Skall krama om sambon hårt inatt, saknat han skitmycket för vi har jobbat om vaann denna veckan igenRynkar på näsan

Chestnut
10/13/12, 8:50 PM
#2

Jag är äntligen hemma efter gårdagens operation så nu blir det återhämtning i soffan! Cool

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
10/13/12, 11:24 PM
#3

Oj, jag var visst trött redan i morse ser jag i tråden. Har nedräkning till VC på fredag, fy F*N vad jag är trött. Jag har gjort rent akvariumen, gått och handlat samt skickat in maten i ugnen som lagar sig själv. Helt slut. Sov först och främst till halv två, klev upp, åt frukost och skrev lite här, sen var det dags för första vilan. Satt lite vid datorn, fixade karen, vila igen. Åt en ostmacka, mera vila. gick upp till stan, vila, handlade, mer vila, promenerade hem och krashade ihop totalt i sängen nån timme. Upp, fixa maten lite snabbt. Vila. Nu har jag precis orkat mig till datorn igen innan jag ska lägga mig för natten. Gäspar så tårarna rinner, kroppen väger bly. Orkar inte vara såhär trött Skrikandes

Jämt när jag hälsar på folk så låter det "nej men oj vad du är trött, kanske du skulle gå hem och lägga dig/jag kanske ska gå så du får vila" Gråter *frustration*

#2 Hurra, skönt att du är hemma igen!

RuiXue
10/13/12, 11:28 PM
#4

Trött och sleten men hittade ett par supersköna Nike skor idag för 40kr på den lokala 2nd hand butiken, skorna var knappt ens provade innan så de köpte jag såklart! Helt underbara att ha på sig och skönt dämpade när man går.

Tycker inte om att regnet och blåsten hittat tillbaka hitSkrikandes 3 dagar med underbara höstdagar var allt vi fick ju… Sen åter till regnandetRynkar på näsan

Jennie


hus-musen
10/15/12, 10:41 AM
#5

Trött, öm, stel och allmänt bläig! Ska vila en stund till, sen bär det iväg ut på äventyr nån timme faktiskt, får väl se hur de går idag.

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
10/15/12, 11:01 PM
#6

Bakat vaniljhorn och kanelbullar idagTungan ute Måste ju ha hembakat fikabröd tills på Fredag…

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: