Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1275 ggr
[Aquelegia]
10/4/12, 6:33 PM

God dagens 4/10

Efter en något stygg dag på jobbet där konferensbokningar vart galet felbokade (inte vårat fel *peppar peppar*) så är jag nu helt kaputt. Fattar inte hur jag skall orka resa mig upp och laga middag. Skall bli thaimat och då behöver det koka en bra stund så smakerna kommer fram och inte bara starkt.
Köpte även den efetrlängtade äppelsvarven. SÅ SKÖNT att slippa hugga i äpplena och det tar nu 15 minuter istället för 2 timmar att fylla ugne för torkningGlad
Ska nog sätta mig mot någon väggkant ett tag och trycka in mot triggerpunkten för den skall DÖ!

Btw ngn som haft en triggerpunkt….stavgrejs? Som man kan trycka på triggerpunkter med utan att behöva sitta mot en kant/hörn.

När jag hade handlat fick jag 2 gorbys nya pizzapirog i reklamsyfte men jag tog det självklart enbart i "lata dagar syfte" Cool

Vad har ni haft för er idag?

Annons:
[TrollKvinnan_66]
10/4/12, 6:42 PM
#1

Gokväll =) äppelsvarven, vad är det och vad då torkning i ugnen?

Äter du möjligtvis rawfood *fniss* eller torkar du äpplen till godis?

*nyfiken*

Chestnut
10/4/12, 6:50 PM
#2

Varit hos ortopeden, gått i lite affärer, haft mys/pratstund med hästarna och nu är all energi slut. Mår verkligen inget vidare så är supernöjd faktiskt att jag orkade ut till stallet. Behövde hämta lite mental energi där!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
10/4/12, 7:28 PM
#3

#1 En grej som skalar, skär och kärnar ur äpplen genom att man sätter fast dom på ett städ och vevar för glatta livet. Det tyngsta med det hal är att få loss kärnan sen vilket är ganska lätt ^^ Jag torkar äpplen för vintern för det har jag ätit som godis vintertid sedan barnsbenGlad
Rawfood har jag tyvärr inte orken med just nu men finns absolut i tankarna då jag mår väldigt bra av råa saker. Tar mindre energi från kroppen att bryta ner och man blir inte så trött efter maten. Mor min är rawfood och blev av med sina livslånga problem. Snackar såklart inte om någon mirakelkur men för henne passar det utmärkt och jag är nästan lika kunnig som mor min inom kosten. Kommer byta kost 50/50 när sambon och jag ksaffar hus. Då kommer jag självförsörja mig med grönsaker  och sommartid nästintill bara leva på vad naturen ger.
Så, så fel ute är du inteFlört

#2 Hur gick det hos ortopeden?

Jag somnade för en stund sedan och vaknade med magsyran upp till öronen så blir en "omiz"
Skall nog orka laga mat nu SÅ sugen på thaimat mums mums!
PÅ väg till jobbet imorgon skall sushi inhandlas åh vilken lycklig tjej jag kommer va! Skall jobba 13-22 så lite pepp i form av fräsch mat behövs *matvrak*

[Tassy]
10/4/12, 7:36 PM
#4

God dag. Idag är det ONT. Over and out.

[Aquelegia]
10/4/12, 7:40 PM
#5

#4 Styrkekram <3

Chestnut
10/4/12, 8:01 PM
#6

#2 Ingen idé att reponera, botoxen har inte haft tillräcklig effekt. Slipper kryckorna och återbesök om en månad (dock gjorde vi upp en plan för om det blir värre innan dess), tills dess är smärthantering med både läkemedel och vila prio ett.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Chestnut
10/4/12, 8:01 PM
#7

#5 Styrkekram!

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
10/5/12, 12:13 AM
#8

Trött, varit på möte med fk och någon annan, ser fram emot beslut som borde komma senast nästa vecka! Tålamod på upphällningen kan man väl säga.

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
10/5/12, 1:54 AM
#9

Haft Queen kväll på DVD med mamma och sen suttit och skrattat i gruppchatt med några EDSare från EnglandSkrattande I övrigt en rätt så slö dag. Vattengympan igår har satt sitt pris på mig, trots att jag bröt efter halva programmet ungefär. För kallt i vattnet! 33 grader är som att simma bland pingvinerRynkar på näsan

Jennie


Upp till toppen
Annons: