Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1668 ggr
[Aquelegia]
2012-09-27 18:45

God Dagens 27/9

Ja verkligen GOD dagens! Sambon föreslog redan igår kväll att vi skulle äta lunch ute idag så kunde bara slappna av hela morgonen, sov helt okej inatt och vaknade UTAn träningsvärk trots att jag hade stägning själv igår Skrattande Känns som att jag börjar fatta grejjen med denna märkliga saken såkallad min kropp ^^

Annars så är det tårtbak på gång bara för att jag ville baka tårta! Den släpper jag dock ett tag för jag tyckte mig höra soffan ropa *lyssnar* Japp den rent utav SKRIKER efter sällskap, jag är väl inte snällare än att jag lyderFlört

Imorgon väntar läkarbesök och hoppas då att det resulterar i godkännande från FK annars så fortsätter livet ändå!

Ber om ursäkt för mitt goda humör men jag ville sprida lite positivitet när allt verkar som tyngst och svårast. Tänker på er alla!

Hur har dagen förlöpt för er?

Annons:
Chestnut
2012-09-27 18:49
#1

#0 Positivitet gillas!

Varit en tuff dag idag och nu vill jag dra täcket över huvudet, somna och vakna för att inse att allting bara var en dålig dröm. Tror ni det går att ordna? Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-09-27 21:51
#2

God kväll!

Jag har haft en kämpig dag på rehabcentret, men parkerade mig på bishops sen på kvällskvisten och lyckades koppla bort det mesta.

Hann träffa min kontaktperson lite kort ocksåp på förmiddagen. Glad

Nu ska jag snart krasha i sängen, min rygg försöker kväsa mig för gott känns det som nu när jag hann sitta still lite. AJ! Skrikandes

Chestnut
2012-09-27 21:57
#3

Bunkrat upp med chips, bra (okej hyffsad) tv, pepsi max och värktabletter. Efter ett telefonsamtal också (tack vännen <3) så känns livet lättare att hantera. Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-09-27 21:57
#4

#1 Läste hur det gått för dig idag usch <3
Får ses snart igen för det känns lite för tungt för mig att prata om sånt som händer dig just nu via cyber.

#2 EY du är medveten om att jag slängde i mig smaklös soppa till middag idag för jag hade noll matlagningslustTungan ute Hade lätt följt med till bishop ^^
Hade jag kunnat krama om dig med och prata lite på tu man hand hur allt går för jag fattar inte riktigt är mycket som händer alla just nu känns det somObestämd

[Tassy]
2012-09-27 23:03
#5

#4 Satt med gubben och hans polare idag, vi får väl ta en sväng utan gubbar vettja Flört

RuiXue
2012-09-27 23:15
#6

Kom hem för en liten stund sedan. Vart på PartyLite ljusparty med mamma hos en av hennes kollegor och det var mycket som luktade gott där även med täppta bihålorFlört Blev ett köp också, teljus med Ambraträd och Vanilj doftSkrattande Sen vann jag i lotteriet också, ett teljus med sommarens doft, och en tillhörande teljus/votivljus hållareGlad

Jennie


Annons:
[Aquelegia]
2012-09-27 23:56
#7

#5 Precis därför skulle du tagit med mig ^^ Hade du haft lite tjejjigt sällskap :P

Upp till toppen
Annons: