Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1358 ggr
[Tassy]
2012-09-15 15:38

God eftermiddag 15/9

Hur mår ni allihopa?

Själv mår jag som överkörd av en ångvält efter 3 nätter med urusel sömn. Hela kroppen skriker efter vila, men när jag lägger mig ner gör det så ont att jag tvingas stiga upp igen. Samtidigt som värken är av fel karaktär för smärtstillande.

Annons:
Chestnut
2012-09-15 15:53
#1

#0 uscha, låter inget vidare… Rynkar på näsan Krya på dig i massor så får vi försöka att ses någon gång nästa vecka! Kyss

Jag kämpar på hemma med gipsad fot, ond handled som jag fått låsa in i ortos för att inte översträcka (operationssåret går upp då och stygnen är borta), uvi som behandlas med antibiotika som magen inte gillar… och jag måste verkligen ringa gyn på måndag för något är heltokigt där nere. Obestämd

Hatar domino-effekten!

Just nu väntar jag på pizza från vår lilla lokala bensinmack/restaurang, har besök från syster och co och ingen orkar laga mat Tungan ute

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-09-15 16:01
#2

Fick just dagen förstörd på grund av ett samtal ifrån ComHem. SUCK! Jag är så trött på dem och deras hycklarfasoner. Dom klarar inte av att hitta felet som finns på mitt bredband, så nu har dom beslutat att det inte finns något återkommande problem. Trots att mitt internet dör gång efter gång och det har hållt på sen jag tecknade abbonemanget för två år sedan.

[Aquelegia]
2012-09-15 19:07
#3

Uh, sömnlös värken!

Jag har varit och jobbat 4 timmar, varmt och skönt igen och jag lyckades röra mig såpass att benen inte domnade, inga känningar i knäna heller. Visst nu efteråt, väl hemma känner man ju att man jobbat men nu kan jag ju vila så då är det okej.

Köpt hem 26bitars sushi hihi Oskyldig Trodde sambon skulle kinka och säga "åh inte fisk" men fick ett "oj vad roligt, gott" Skrattande

Oj, jisses skall sussa en stund nu, sitter och stirrar in i datorn. Glömt av avd jag skulle skriva, är nog mer utmattad än jag trodde men jag är ju hemma i min soffa nu<3

Chestnut
2012-09-15 23:20
#4

#3 Skönt att du fixar jobbet även om det känns efteråt!

Kvällen här går i pluggandets tecken, håller på att träna på att skriva för hand igen efter operationen. Blir inte snyggt och kan skriva en mening i timmen ungefär men det är trots allt framsteg Tungan ute Analyze That på tvn också är inte dumt!

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
2012-09-16 03:03
#5

Sitter sömnlös, fast jag borde sova. Har sovit konstigt på sista tiden, så vaknar med mer ont och mindre utvilad än vad jag var när jag la mig :/

Annars har dagen varit trevlig, firat min svägerskas mans födelsedag så tårta och massa gott och massa prat :)

Qui dormit, non peccat

 


[Aquelegia]
2012-09-16 12:33
#6

#4 Får se hur det går på måndag, tog ett pass i caféavdelningen men har redan planerat steg för steg när jag skall göra vad så jag slipper allt det tyngre sist. Skall även ta hjälp av personalen nerifrån ifall det blir körigt och det tunga är kvar till sist iaf. Jag är väl inte dum heller. Måndagar är alltid lugnt för domFlört

Förväntar mig ett handskrivet brev i veckan Tungan ute

#5 Det är kallare utomhus så kan vara det? Har också närkt att jag inte är lika utvilad på morgnarna. Mår nästan illa för jag är så trött och öm. Så mysigt med lugna pratiga dagar. Älskar födelsedagar, det är alltid så avspänt och mysig stämning!

Annons:
hus-musen
2012-09-16 13:09
#7

#6 Ja jag funderar på det, blir ju alltid sämre i kallt väder och nu har det regnat och varit fuktigt oxå.
Jo just man är illamående, öm i kroppen och bara allmänt blä liksom, orkar inget mer än det jag absolut måste.

Ja födelsedagar är mys :)

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: