Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1875 ggr
Chestnut
2012-09-04 14:23

Dagens 4/9

Hur mår ni idag? Någon med något kul på agendan? Glad

Jag mår riktigt tjuvens så får se hur jag ska fixa resten av dagen. Satsar på att bädda ner mig till How I Met Your Mother tills vidare…

Hoppas ni haft en fin dag hittills och önskar er en god fortsättning!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2012-09-04 14:52
#1

Dagens!

Här är det segt, ont i nacken fortfarande och trött som tusan.
Idag händer inget särskilt, ska handla och ta det lugnt.

[Aquelegia]
2012-09-04 16:32
#2

Kör samma som er. Ta det lugnt, hade feberdrömmar inatt och har rejäla förkylningskäningar.
Hade tänkt göra en modig sak idag men icke. Däremot bestämde jag att när ersättningen från försäkringskassan kommer skall jag boka in så pass lektioner att jag kan ta mitt körkort jippi. Svärfar finns där att mängdköra med mellan kärlektionerna så nu kommer jag kunna slutföra körkortet Glad

hus-musen
2012-09-04 21:32
#3

Inget överdrivet skoj, bara möten, möten och så lite möten på det. Därefter mat och sen sova typ. Galet fullt upp! Obestämd

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
2012-09-04 21:58
#4

#2 Hejar på för fullt! Klart att du fixar körkortet! Skrattande

Varit fortsatt nerbäddad, har en något mera intensiv dag framför mig imorgon med AT som kommer hem och troligen en hel del samtal med vården i övrigt. Måste till apoteket också… Försöker att intala mig att allting kommer leda till något bättre men varit en tung dag idag. Obestämd

Nya tag imorgon och hoppas att ni andra krassliga piggar på er!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-09-04 22:08
#5

#4 Klart jag gör, vart ju bara att jag inte hade någon att övningsköra mängdträningen med som gjorde att det sket sig för mig förra året :( Visste ju inte då att svärfar hade erbjudit sig :P

Usch sicka krasselpinglor vi är. Får verkligen hoppas det klarnar upp lite. Krigat mot förkylningen som ett fån idag.

Hade tänkt baka idag men det tar jag tag i imorgon istället. Nått får man la göra för att komma igång igen ^^

RuiXue
2012-09-04 23:24
#6

Har vart en tröttsam dag, om än rätt så trevlig. Vart en sväng till OTA i Borås och ska nu få stabilare ortos till höger knä och en mjuk ortos med skenor till vänster knä, dessa får jag den 1 Oktober när jag ska dit igen. Har en riktigt hektisk vecka med sjukgymnast igår (multimodala teamet), OTA idag, sjukgymnasten igen imorgon och läkarbesök på Fredag för att ordna med remiss för övriga ortoser som behövs. Ska dessutom höra med sjukgymnasten om det kan gå att få låna en rullstol nästa vecka för nästa Torsdag bär det av till Ullared med Thermotours och jag är totalt livrädd för att benen inte ska orka gå så mycket! Sjukgymnasten borde kunna ta ett snack med min AT från multimodala…

Knappt orkat vara uppe alls sedan jag kom hem från Borås, men eftermiddagen ljusades upp av FaceTime samtal med pojkvännen och kvällen blev bra med en varm macka med nystekta färska kantareller iTungan ute Grannen hade vart ute i skogenFlört

Jennie


Annons:
kkarinn
2012-09-05 10:59
#7

nej skit morgon, ont överallt. har 58kr på kontot tills måndag!

skulle möta en tjej på stan och sälja en jacka men för andra gången dök hon inte upp. och skickade nu ett sms: kan jag få jackan och betala sen?.. EHHH NEJ! idiot. hade verkligen behövt dom där pengrna till mat.

stökigt och jävligt i lägenheten också. vet inte vad jag sk hitta på för att bli gladare????

Upp till toppen
Annons: