Annons:
Etikettaktivt-liv
Läst 2291 ggr
[Aquelegia]
9/1/12, 4:41 PM

Goddagens 1/9

Vackert solsken idag och varmt. Skönt, har varit en sväng på matfestivalen idag igen men är nu trötter och skall vila lite middag:

Tränade styrketräning igår igen för första gången på över 2 månader.
Har galet mycket träningsvärk men inte ondare än vad vanliga värken brukar vara och dessutom är det ju "nyttig" värk så jag och väninnan jag tränade med igår skrattade gott åt varann ^^

Ikväll blir det till att kolla på lite band som spelar på matfestivalen.
Trevligt värre lördagkväll.

Har ni för er?

Annons:
[Tassy]
9/1/12, 6:10 PM
#1

Skulle egentligen ha träffat en väninna men fick ställa in då nacken/skallen krånglar så förbaskat. är yr, har huvudvärk och är jättevimsig. Först ett diskberg som jag tog itu med, och sen en skrikig ung****el i mataffären som skrek så det skar i huvudet på mig! Skrikandes

Nu blir det lugn hemmakväll vid datorn i stället.

RuiXue
9/1/12, 10:58 PM
#2

Kom hem för inte så länge sedan efter mer eller mindre en heldag ute på vift. Först Skördemarknad framme, sen Lions loppmarknad, hem till päronen och äta middag innan jag gick hem för lite smärtstillande och sen iväg till en kompis för att hjälpa henne med flytten. Vart hemma i typ 45 minuter nu och har ONT!Tungan ute

Jennie


[Aquelegia]
9/2/12, 11:29 AM
#3

#1 Uh låter inte som en Tassydag! Du hann aldrig se saluhallen med mera på torget alltså? Väldigt synd isf faktiskt för det fanns jättebra saker där.
Kallpressade oljor mums mums!

#2 Åh juste det är ju skördetider nu. Aldrig varit på en skördemarknad faktiskt. Gått förbi en en gång men den verkade så tråkig. Skulle vara roligt om man kunda typ åka ut till en åker någonstans och hjälpas åt att skörda majskolvar för han eller så för den där riktiga känslan ^^
Låter annars som att ontet vart värt det iaf efter en heldag med äventyr Glad

RuiXue
9/3/12, 12:14 AM
#4

#3 Skördemarknaden här innebär typ bara att bokhandeln tar ut ett bord på torget och säljer svampböcker, det säljs lite kosttillskott och Aloe Vera produkter och garn. Rena skämtetSkrikandes För ovanlighetens skull var Lions loppmarknad till och med föga intressant då jag och mamma hittade 16 böcker för sammanlagt 40krTungan ute

Jennie


Upp till toppen
Annons: