Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1138 ggr
[Tassy]
2012-08-26 01:53

tjolahopp 26/8

vad gör ni allihopa?

Själv har jag storstädat och lagat massor av mat, så nu är det fram med dunbolstren ett tag känner jag. Kroppen värker galet mycket.

Annons:
Chestnut
2012-08-26 08:16
#1

Sitter och letar sportBH och löpartights… Förslag på någon hemsida som har det hyffsat billigt? Håller på att gå ner i vikt så vill inte lägga massor pengar på träningskläder som ska bli för stora snart. Glad

I övrigt är det tentaplugg, födelsedagsfirande och hästarna som gäller idag.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-08-26 09:47
#2

Har varit hos mor sedan igår morse och har hunnit rida en sväng och pyssla med hästarna. Måste verkligen börja träna igen för har noll ryggmuskler så axlarna slokar hela tiden= ont  
Har återfått träningsmotivationen så skall se om gymmet har öppet och gå dit en stund senare idag.

Billiga träningskläder´, jadu. Ett par tjockare leggins kanske funkar som träningsbyxor ett tag?

Ska ut och plocka kantareller nu. Ha det fint gott folk!

hus-musen
2012-08-26 22:43
#3

Inte mycket, slöat framför datorn och ätit pizza! Ska upp tidigt imorrn så det blir godnatt snart hoppas jag. Känner mig halvkrasslig och har ont om energi Obestämd

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
2012-08-26 23:27
#4

Har känt mig som en utsketen disktrasa större delen av dagen så det blev en lugn dag med förmiddag i sängen och resten av dagen mestadels spenderad vid tv:n Tungan ute Men, tack vare att jag tog det lugnt så klarades dagen utan varesig Paraflex eller värktabletter.

Jennie


[Tassy]
2012-08-27 13:00
#5

igår blev en toppendag, då jag och gubben firade halvår. Glad Soffmys med två filmer, restaurang med pangmiddag, mysig månskenspromenad och hela rasket Skrattande

[Aquelegia]
2012-08-27 13:19
#6

#5 Vilken restaurang gick ni på? Grattis på halvårsdagen <3
Vi hade också mysdag igår ^^ Välbehövt!

Annons:
[Tassy]
2012-08-27 13:41
#7

#6  Tack!

Vi gick till Bishops Arms Flört

[Aquelegia]
2012-08-27 13:47
#8

#7 Aha vi testade pitchersTungan ute Vart nöjda faktiskt. Pastarätten var jättebra storlek på så orkade upp allt. Sen kollade vi på Old School och fnissade gott på kvällen Skrattande Mina batterier är återladdade !

rogart-63
2012-08-27 17:16
#9

#1 fick ett mailutskick från fitnessbutiken.se kanske kan du hitta nåt där .

Upp till toppen
Annons: