Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1469 ggr
RuiXue
8/23/12, 2:28 PM

God eftermiddag 23/8

Snart är det helg igenCool Bara en vardag kvar!

Har ni några planer för de kommande dagarna?

Jennie


Annons:
[Tassy]
8/23/12, 2:47 PM
#1

I helgen får jag besök Glad

Annars blir det till att ta det lugnt och slappa.

RuiXue
8/23/12, 5:38 PM
#2

HärligtGlad

Själv borde jag nog bara ta´t lugnt i helgenTungan ute Har redigt ont i nacken sedan förra Måndagen (och ont innan dess med, men blev värre i Måndags när det knäckte till på roddmaskinen) så kroppastollen säger ifrån om jag gör för mycket. Men nu med lite mer och nya medikamenter (förnyat recept på OxyNorm och lagt till Paraflex, båda vid behov) så ska jag nog minsann försöka baka lite och göra vaniljpannkakor till mig och grannen för att förgylla tillvaron lite för henneGlad

Jennie


hus-musen
8/23/12, 5:41 PM
#3

Imorrn ska jag till danderyd igen, prata med försäkringskassan och sånt. Ingen aning om vad som händer sen däremot, blir ju regn i helgen så det blir nog rätt lugnt har jag en känsla av. Massa film och serier Glad

Qui dormit, non peccat

 


[Aquelegia]
8/23/12, 7:24 PM
#4

Denna helgen vart tack och lov fullbokat. Finns inget tråkigare än helger utan planer!

Imorgon skall jag på kräftskiva och sedan sova över hos min bror och hans fru, sen iväg på loppis med svägerskan på lördag och hem till mor på tidig eftermiddag.

Hemma hos mor finns många planer, måla om huset, riva staket (jag står för matlagningen och hejjar på hehe) ta tillvara på lite grönsaker som mor inte hinner med att äta upp, med flera lantliga saker.

hus-musen
8/23/12, 7:36 PM
#5

Är tydligen gräsänka i helgen, har jag totalt missat. Sambon påstår att han sagt det men men Tungan ute
Minnet är ju inte alltid det bästa..

Så någon med filmtips eller nått?

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
8/25/12, 10:18 PM
#6

Har haft några dagar från helvetet rent ut sagt och imorgon väntar ytterligare en tuff dag. Sen tentaplugg i massor när vardagen kommer igång…

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Upp till toppen
Annons: