Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1254 ggr
[Aquelegia]
2012-08-19 19:20

God eftermiddag gott folk!

Jag har varit på fisketur utanför lysekil. Vi åkte iväg 4 inatt och kom hem vid 16tiden.
Har precis börjat återgå till att känna marken sluta gå i vågor haha

Är galet öm och skör i kroppen nu men jedrans fisk fick vi! Vilken storskredsseger för mig som aldrig får fisk annars!
Blev 16 makrillar, 2 torsk, 1 lyrtorsk. Tack gode gud det inte vart lika mycket fisk som förra helgen då fiskades det 100nånting fiskar på 3 pers PUH då hade jag hängt upp spöet och sagt åt fiskarna att dom gott kan stanna kvar i havet Flört
Ett tips, fiska inte utan handledsskydd! Glömde mina så hittade på mina egna sätt att hålla i spöet. Mest fisk, inte snyggast vinner ^^

Upprymd och glad denna söndagen!

Vad har ni haft för er?

Annons:
[Tassy]
2012-08-19 19:42
#1

härligt!

Jag åt kräftor igår och konstaterade att jag är skaldjursallergiker eller inte tål päron. Lagom kul med igensvullen hals och klåda överallt Skrikandes trodde det skulle bli akuten där ett tag. Så idag har jag tagit det lugnt, promenerat, spelat lite speedminton och vilat.

Chestnut
2012-08-19 19:47
#2

Åh vad härligt med fiske så! Då är det dig man ska bjuda in sig själv till alltså om man är sugen på makrill Flört Torsk, hälleflundra och kräftor står ju syster & co för…

Idag har jag rensat i stallet och fått sålt lite grejer begagnat. Behöver rensa för att få plats för att köpa nytt Flört Haft hovslagaren ute och sen ridit ett ovanligt hårt pass på min gammeltant.

Nu är jag helt slut… Gånger hundra!

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
2012-08-19 20:53
#3

Inte gjort ett dugg, bara legat pås soffan, filosoferat och tittat på film :)

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
2012-08-19 21:02
#4

Tittat på Damernas cykel VM lopp som gått i Vårgårda idag, och inför prisutdelningen stod jag bara någon meter ifrån den Olympiska guldmedaljören och årets Värdsetta: Marianne Vos Flört

Jennie


Upp till toppen
Annons: