Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1198 ggr
[Tassy]
2012-08-15 10:10

mardrömmar

Drömmer ni mardrömmar som kan relateras till eran värk när den är svår?

Annons:
[Tassy]
2012-08-15 10:11
#1

men, varför försvann delar av texten? Rynkar på näsan

Chestnut
2012-08-15 10:14
#2

Blir så om alternativen är för långa har jag märkt.

Jag har sällan mardrömmar som jag kan koppla ihop med min fysiska smärta faktiskt. Däremot är det som att jag ofta upplever vissa känslomässiga trauman genom mardrömmar, om och om igen…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-08-15 10:15
#3

Jag har dock skrivit mycket längre alternativ på t.ex. gerbilsajten. Skrev en buggrapport så får vi se om det ska vara så eller om det är fel. Glad

hus-musen
2012-08-15 13:03
#4

Japps, jag har mardrömmar pga värken. Som tex att jag drömde att varulvar hade fångat mig och bet i knäna och det gjorde verkligen skitont. Vaknade till och insåg att ena knät hamnat snett och andra var svullet.

Eller när jag drömde att en haj tog min arm, då hade axeln knasat urTungan ute

Qui dormit, non peccat

 


[Aquelegia]
2012-08-15 15:01
#5

Drömmer jag, drömmer jag mardrömmar. Samma dröm om och om igen. Alltid att folk skall mörda min familj eller där jag befinner mig för tillfället, jag hittar flyktväg och räddar närmaste men den andre dör alltid och jag drömmer att djuren blir torterade, familjen blir torterade. FY numera vet jag dock i drömmen tom att det inte är på riktigt så vaknar inte svettdrypande utan mest "vad fan nu igen orka"

RuiXue
2012-08-16 01:15
#6

Jag har inte haft mardrömmar på väldigt länge tack och lov. Det är inte heller så ofta jag minns drömmar alls. Oftast vaknar jag och tror att jag inte drömt alls under natten. De drömmar jag minns är oftast de jag har när jag bara dåsar till eller snoozar. Tror inte jag haft mardrömmar relaterat till värk. Men däremot har jag haft en mardröm om att en vän dog och morgonen efter fick jag reda på att en person på ett utländskt forum hade dött den natten. Personen var i Californien, och tidpunkten för hans bortgång stämmer med när på natten jag hade drömmen så ni kan tro att jag är livrädd om jag drömmer sådana drömmar efter det!

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: