Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1441 ggr
[Tassy]
2012-08-15 10:09

God morgon 15/8

Idag vaknade jag fly förbannad före klockan sju av grannar med hammare och slagborr. Jag är kort sagt förbannad då det ska festas långt in på nätterna också i denna dårbyggnad.

Min dag är redan totalt förstörd.

Hur mår ni idag?

Annons:
Chestnut
2012-08-15 10:18
#1

Sovit urkasst och den lilla tid jag sovit var rätt över de flestas telefontid… Har "sitta och ringa dag" idag. Inte för att kroppen riktigt vill vara med men något konstruktivt ska det väl bli idag också.

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
2012-08-15 13:12
#2

Sovit kasst och vaknat av ett jäkla liv i telefonen. Så varit på ams och nu äntligen hemma med energidryck och film. Tänker inte göra ett skit mer idag än möjligtvis sitta på balkongen en stund.

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
2012-08-15 13:23
#3

Ringt runt i massor; veterinären, tandläkaren, skolan, hyresvärden och nu har jag några punkter kvar bara innan jag är klar. Hunnit plugga lite grann också. Helt slut i kroppen och hade tydligen lovat att följa med på svampplockning i eftermiddag. Obestämd

Tar nu en välförtjänt paus med ett glas pepsi max, limeskivor och is.

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
2012-08-15 13:34
#4

#3 Åh du, det där lät gott! Skicka över ett glas ;)

Qui dormit, non peccat

 


[Aquelegia]
2012-08-15 14:58
#5

God morgon låter det verkligen inte som tassy!

Jag vaknade av att jag tack och lov ställde klockan på 12 för säkerhets skull "ifall" jag skulle sova ut.
Har inte sovit såhär väl under nätterna på många år. Vaknar med skitmycket värk men jag sover iaf! Vaknar för sambon går upp minst 1 gång om nattenObestämd

Idag har jag varit på akupunktur för första gången och smådog lite när jag såg nålarna. Det pockade nått så det stod härligt till och nu kan jag knappt hålla mig vaken så trött är jag. Idag fick jag 4 nålar i ländryggen 2 i skinkorna och 2 på insidan fötterna. På fredag blir det 4 i nacken och 2 insidan fötterna.

I eftermiddag skall min kisse efter nästan en månad hos min mamma komma hem. Motvilligt släpper mor min gosseboll. Hon hatade verkligen katten förr men nu är hon helt förtrollad ^^

Frågade mor om hon trodde att katten skulle bli glad över att träffa mig och hon bara skrattade "glad?" "han kommer klänga på dig som en baby det syns att han saknar dig" så nu kan jag knappt vänta på att få krama om mitt hjärtegryn!

RuiXue
2012-08-16 01:18
#6

Haft en rätt så ajjig dag, nacken är inte det minsta trevlig och inne på ICA Maxi i Alingsås så började ryggen på också, självklart var det jag som körde dessutom! Körningen hem blev lite som i en dimma för allt gjorde så ont.

Men, det har ändå vart en skaplig dag. Gick en kilometer på tidig eftermiddag och efter middagen så åkte jag och mamma och badade innan vi handlade på Maxi på vägen hem.

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: