Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1504 ggr
RuiXue
8/13/12, 11:39 AM

Godagens 13/8

Hur har helgen vart för alla?

Så har vi Måndag igen! Skolorna börjar snart, OS är över och sommaren verkar ha hittat till Västra Götaland för några dagar i alla fallFlört

Min helg innebar kräftskiva och lekar i min fasters sommarstuga. Alltid så himla roligt och årets höjdpunkt! Sen att få en stjärnklar kväll där ute i skogen är bara en bonus, älskar att titta på stjärnornaSkrattande

Jennie


Annons:
[Tassy]
8/13/12, 11:44 AM
#1

jag käkar frulle och är påväg till badet Skrattande

Är mörbultad som vanligt, men det skiter jag i.

RuiXue
8/13/12, 11:54 AM
#2

Å, låter skönt med badet! Själv hoppade jag i sjön igår första utomhus badet i sjö/hav sedan 2010! Anten var förvånadsvärt varmGlad Hade trott att det skulle bli som att bada mellan isflaken men det var nog en 18-20 grader i vattnet trots den kalla sommaren. Anten är dessutom en kall sjö för den är väldigt djupFoten i munnen

Nu försöker jag få tummen ur för att môsa mig till gymmetTungan ute

Jennie


hus-musen
8/13/12, 12:33 PM
#3

Jo det har varit skapligt, var på Gotland och hade de mysigt! Söndagen blev väldigt lugnt, tillbringad med att titta på film som återhämtning^^

Bada är svinkallt ju! Vill ha minst 32 grader i vattnet Tungan ute Provade att doppa tårna i havet men nej, de var kallt.

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
8/13/12, 1:37 PM
#4

Jo, visst var det kallt i sjön så, men utomhus klarar jag den temperaturen om jag bara är i vattnet. Ska jag däremot simma eller träna så måste vattnet vara minst 32 grader, helst betydligt varmare annars får jag vansinnigt ont eller fryser häcken av migTungan ute Det är med ett nödrop jag klarar vattenträning på Måndagar på badet här, då är vattnet 32 grader och det är ren tortyrFoten i munnen Tyvärr ligger närmaste rehab bassäng minst 2 mil bortSkrikandes

Jennie


Chestnut
8/13/12, 4:52 PM
#5

Haft två möten i stan, suttit i telefon med vården och är nu helt slut… Obestämd Mat, vad är det? - Kom på för 10 min sedan att jag inte ätit frukost så sitter med en smörgås i näven och lokaglaset står på nattduksbordet.

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
8/13/12, 9:37 PM
#6

Jag har precis skurit av mig halva pekfingernageln och en bit av fingertoppen när jag skulle laga mat.. Perfekt avslutning på kvällen Tungan ute

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
[Tassy]
8/13/12, 9:39 PM
#7

#6 AAAAAAJ! Tyst

här är det stelt och segt och ömt, men det var härligt att simma. Glad

hus-musen
8/13/12, 9:51 PM
#8

#7 Mmm de sa jag med! Fattar inte hur jag kan vara så klantig, fingret slant visst Rynkar på näsan

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
8/13/12, 10:12 PM
#9

#6 AJAJ! Förvånad

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
8/14/12, 12:18 AM
#10

Så om nån har en personlig köksassistent över  så vet ni vart ni ska skicka Flört

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
8/14/12, 3:05 AM
#11

Men AJ hus-musen! Det där låter inte alls sköntFörvånad

Själv ligger jag sömnlös, full av värk men inte tagit några tabletter ändå.

Jennie


Upp till toppen
Annons: