Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3002 ggr
[Tassy]
7/28/12, 10:31 PM

Nysa sig till nackspärr

Japp, det var just precis det jag lyckades göra..

Jag nös så jag fick sendrag, muskelkramp och nackspärr! Skrikandes

Jag har varit fruktansvärt dålig i flera dagar efter tågresan, men hade precis börjat återhämta mig. Jahapp. Det är så typiskt!

Lyckas ni också med såna här olyckskorpgrejor?

En annan "favvis" är ju att gäspa käken ur led…

Annons:
[Aquelegia]
7/28/12, 10:38 PM
#1

Jag gjort nått skumt med stortån, snubblade och vrickade till stortån. Nått sitter inte riktigt rätt och värker som attan när jag går. Jaja bara vänta ut tills det sätter sig själv iordning igen.

Handleden vrickar jag till hela tiden idag medans jag skriver. Får vrida på en samtidigt som jag krampar med fingrarna så den fungerar igen.

Gäspa käken ur led hehe den händer några gånger. Försöker därför alltid gäspa "avslappnat"

[Tassy]
7/28/12, 10:41 PM
#2

En annan grej kom jag på är att hosta så revbenen/ryggen hakar upp sig Tungan ute

En annan grej hände faktiskt idag, aspinsamt! Min höft sklonkade när jag satte mig på toan, så nåt hamnade snett/i kläm, o satan så jävlar vad ont det gjorde när jag klev upp! Hahaha, ilade i nerverna ner i hela benet så jag inte kunde gå. Där kom jag utstapplandes och haltandes ifrån toan! Tur mina föräldrar är vana. Cool

[Aquelegia]
7/28/12, 10:58 PM
#3

#2 Men oj vad liknande saker som händer, det med höften händer mig med. Har dock handfatet precis bredvid toan så kan häva mig upp med hjälp av den ^^
Är nog inte mycket grejjer som är noramala som händer med oss. Som dok man inte lägger någon vidare tanke på när det händer för, det är ju vanligt för oss med konstiga saker :P

kkarinn
7/29/12, 10:22 AM
#4

jag har skrattat käken urled..och det var såfult så jag fortsatte att skratta vilket gjrode så ont att jag började gråta, så där satt jag och skrattade med öppen mun och grät.

måste ha sett väldigt konstigt ut………

RuiXue
7/30/12, 12:45 AM
#5

Jag får ryggskott bara av att tvätta händernaFoten i munnen Men vad gäller ryggskott så tar nog toa incidenten priset ändå! Satt på toa och skulle dra upp byxorna lite innan jag reste mig upp. Höll på att hamna på golvet utav smärtor istället och med byxorna väl uppe och händerna tvättade så stapplade jag ut från badrummet med så svåra smärtor att jag knappt kunde röra benen. Självklart hade vi gäster dessutom!

Jennie


hus-musen
7/30/12, 11:57 AM
#6

Haha klantar Flört

Fast är inte ett dugg bättre själv, skulle böja mig ner och small till i ryggen, revbenslåsning så jag höll på att svimma.. Skulle bita på en kaka och käken hoppade, sätta mig på en stol men måste ha vridit mig på något sätt för höften klonkade till och gjorde fruktansvärt ont. Skulle skära grönsaker och fingret hoppade ur när jag tryckte med kniven Tungan ute
Satte på mig handskar och fick lillfingret snett så det hoppade ur, jag skrek till och hela busshållplatsen tittade misstänksamt på mig haha!

Näe sånna här olyckor som aldrig händer andra verkar vara standard här hos ossOskyldig

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: