Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2434 ggr
[Tassy]
7/19/12, 4:23 PM

Babbeltråd

Tjoho på er allesammans!

Vad gör ni för något om dagarna? 
Händer det något spännande i era liv?

Själv håller jag på att packa och planera, åker snart på "semester" till föräldrarna. Ska bli kul att komma till hemtrakterna igen och återse många gamla vänner. Vem vet, kanske hittar jag lite sol uppöver i landet också? Skrattande

Vill också passa på att gratta våran Chestnut som fyller år idag, GRATTIS! Glad

Annons:
Chestnut
7/19/12, 6:26 PM
#1

Tack Kyss

Jag är så fysiskt utmattad så min dygnscykel är sova-jobba-sova-jobba i princip… Sista jobbdagen imorgon; sen semester! Skrattande

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
7/20/12, 10:58 AM
#2

Ah grattis!

Här blir  det tvätt i massor efter att vi vinkat av ett par vänner som varit här på besök, sprungit på grönan och annat skoj Glad

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
7/20/12, 12:59 PM
#3

Tvätt tvätt och åter tvätt Tungan ute

städa musburar, diska, skrubba akvarium åh pust. Tungan ute

hus-musen
7/20/12, 1:08 PM
#4

Mmm den där jäkla tvätten Tungan ute När kommer min hemhjälp??Skrattande

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
7/20/12, 1:11 PM
#5

jag undrar samma sak, var är den där hushållerskan jag beställde? Tungan ute

hus-musen
7/20/12, 1:15 PM
#6

Ja inte är hon här iaf, då skulle jag ha märkt det hahaCool

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
[Tassy]
7/20/12, 1:15 PM
#7

attans, får leta nån annanstans Tungan ute

hus-musen
7/22/12, 3:34 PM
#8

Så vad händer idag? 
Har rensat ut på balkongen och nästan solat en stund, sambon är på rymmen och hunden avlämnad så nu har jag lite tråkigt.Tungan ute

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
7/22/12, 3:38 PM
#9

Jag tvättar och diskar, viker ren tvätt och har precis rensat ur två garderober. Snart blir med matpaus och sen bär det iväg till affären.

Pust, mycket som ska fixas innan resan på onsdag!

hus-musen
7/22/12, 4:30 PM
#10

Ah det låter engagerat! Säger jag som fick tråkigt och oxå vek tvätt, har gjort chili cheese och fnular på nytt lasagne-recept just nu Flört

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
7/22/12, 5:02 PM
#11

Pust, nu har jag ont banne mig överallt, och är helt slutkörd!

Hade tur ändå som orkade ovanligt mycket idag. Måste verkligen ta tag i och gå iväg till läkaren och kolla upp vitamin och sköldkörtelvärdena.

Dags att sova middag..

Chestnut
7/22/12, 6:42 PM
#12

Jag har sprängande huvudvärk (bakis jajjemän…) och har varvat powernaps, röja efter gårdagens firande, äta chips och annat onyttigt, sitta på toaletten massor och städa på gården.

Nu värker det som tusan i höften så ska nog ta en till powernap innan det är dags för att göra stallsysslor…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
7/23/12, 1:12 AM
#13

Jag är lite i min egna värld och småpysslar med vad som behagar mig. Börjar komma igång med kroppen igen så när ordinarie läkaren och sjukgymnasten är tillbaka hoppas jag få klartecken att börja gymma igen.
Annars går jag och väntar på akupunkturbehandling som jag verkligen hoppas får bukt med smärtintensifieringen som förstör för mig jämt när det börjar gå bra. Mycket väntan.

Har blivit sjukskriven igen och just nu känns det som om jag aldrig mer kommer kunna återgå till den arbetförmågan jag hade förr, sörjer inte längre mina begränsningar men stör mig ibland på vad krångligt livet blivit sedan jag insett att det verkligen inte går längre med jobbet trots omplacering. Ledsamt då jag trodde mig ha min framtid utstakadTungan ute Så lätt ville det sig inte. Kanske likabra det så jag får tummen ur och pluggar till något vettigt ^^

Firade chestnut i lördags och blev återigen bortskämd med galet god mat. Låg nog alla i matkoma den dagen! Skall iväg och kolla förslag på solsemester till nästa vecka. Hoppas något bra finns så jag och sambon ÄNTLIGEN kommer iväg till solen!!! Bara krångla lite med försäkringskassan först så dom är med på noternaGlad

Annons:
RuiXue
7/23/12, 2:29 AM
#14

Suttit i Fåglum hela eftermiddagen med grannen, vi hälsade på hennes 88 åriga mamma som blev överlycklig över att jag följde med och dessutom hade hembakade bullar, silviakaka och havrekakor med migFlört Det är underbart att se äldre personer skina upp så över "småsaker" som vi yngre i det närmaste ser som självklarheter. Har alltid haft lätt för att umgås med äldre människor och redan som barn kunde jag sitta och prata med 80+are Skrattande Vart en riktigt trevlig dag! Tills ryggen pajjade så till den milda grad att jag började storgråta av smärtor i badrummet när jag tvättade av händerna när jag kommit hemGråter

Jennie


[Tassy]
7/23/12, 11:40 AM
#15

Kämpar tappert med att vända dygnet rätt igen utan att få migränanfall. Börjar bli tight om tid nu innan resan Skrikandes

Upp till toppen
Annons: