Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2798 ggr
Chestnut
2012-07-07 12:50

God dagens 7/7-8/7

Jag har fått hem nya mobilen och är överlycklig! Fungerar perfa och är riktigt läcker Kyss Ska dock sitta och ringa support om mammas nya (present från mig till henne)…

I övrigt händer inte mycket, ska äta lyxbrunch med hela familjen (inklusive utflyttade) och baka. Blev ingen resa idag, vågade inte riskera att fastna på ett tåg när det ska till att börja åska ikväll. Är jättekvavt.

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2012-07-07 13:45
#1

God dagens!

Jag tar det lugnt idag, hade nåt konstigt yrselanfall igår, förmodligen en kombo av strulig nacke och magproblem.

Funderar på vad jag ska svänga ihop för smaskigt till middag, lutar åt fetafyllda färsbiffar med basilikasås. Hum hum..

[Aquelegia]
2012-07-08 13:02
#2

I och för sig räknas det till idag men skriver här ändå.
Imorse lagade sambon och jag pannkaksfrukost. Tunna till honom, amerikanska till henne.

Kollade på "Brüno" som är hysteriskt roligt alltså, jisses vad jag fnittrade åt den sjuka humorn. Pinsamt men älskar deras tyska (därför jag tycker den är så hysterisk)

Endorfinerna gör kullerbyttor SKÖNT!
Strax iväg på restaurang för att hjälpa en kompis bota sin bakfylla, stackarn.

RuiXue
2012-07-08 13:54
#3

Tvättade igår igen, ska tvätta mer idag. Blev en cykeltur på 15.2km ungefär igår, på bara 1.5 timma och lustigt nog kan jag fortfarande gå även fast jag har sadelsmak i baken hehe

Knappt suttit på en cykel de senaste 10+ åren typ så är riktigt stolt över att jag orkade så långt och inte ramlade eller nåt haha

Senast jag cyklade regelbundet var när jag gick i högstadiet och jag muckade från 9:an 2001 så go figureTungan ute

Jennie


Chestnut
2012-07-08 14:16
#4

(ändrade rubriken så tråden är både för igår och idag)

Jag mår rätt pyton idag. Trött på tjafs och att behöva vara den som fixar allting hemma…

Illamående (kräkts), yr, saltsugen och feberfrossa. Fått ta extra-extra smärtstillande också för att jag har så ont. Känns inte toppen att veta att jag behöver jobba imorgon igen även om jag verkligen vill jobba. Obestämd

Det har bara blivit värre under dagen hittills också…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-07-08 17:12
#5

#3 Vad roligt att höra att du det gick så bra för dig med cykelturenSkrattande
Min cykel är för stunden förvisad till källaren (när jag nu kommer ihåg att bära ner den dit^^) Så blött ute. Cyklar inte vid dåligt väder efter en vurpa mitt framför en bil Tungan ute

#4 Tycker det är väldigt mycket som vilar på dina axlar därhemma som inte är ditt ansvar. Särskilt när du mår så dåligt så skall man få slippa sådant som gör mer skada än nytta för en.

Jag mår lite bättre idag, ledsamt att höra att du har din dåliga dag sådär dagen innan jobbet Obestämd Tröstkramar i mängder!

RuiXue
2012-07-08 18:49
#6

Blev en promenad på ca. 7km idagSkrattande Såg några blåbär i skogen och mycket smultron men plockade inget för som vanligt hade jag inget att plocka i och vägrar äta bär utan att skölja dem förstTungan ute Vet ju inte hur många hundar som pissat på bären nyligenSkrikandes

Jennie


Annons:
[Aquelegia]
2012-07-08 18:54
#7

#6 Haha allt som står vid väggrenen är hundkissvarning på ^^

Chestnut
2012-07-09 01:53
#8

#5 Fast städa och diska och ta hand om mina egna djur är ju liksom mitt ansvar på något sätt. Men usch nej, idag har jag inte orkat mycket.

Trött men kommer inte till ro till att somna, ska upp om 2h 30 min igen så…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-07-09 09:18
#9

#8 Det är inte ens ansvar när kroppen inte orkar med, i en familj tar man hand om varandra. Du tar större ansvar än så så då kan du fåt det tillbaka dina dåliga dagar anser jagGlad Finns inget bättre än när sambon gör det där lilla extra så själen blir sådär extraglad.

Uscha då hoppas du hann med att sova åtminstonne 2 timmarObestämd

Upp till toppen
Annons: