Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1186 ggr
[Aquelegia]
7/6/12, 5:44 PM

God dagens 6/7

Vad har ni för er denna regniga dag?

Jag trodde i min enfald att det skulle bli skinande sol och tänkte sola med en väninna. Det var ju bara att fetglömmaFlört

Besöket hos vikarierande sjukgymnast idag fick ordning på lite låsningar och tog tag i lite mindre triggerpunkter/ knutor. Den stora höll han sig dock undan det fick visst min ordinarie ta sen med akupunktur som jag nu äntligen fått svar på att JA det bör testas. Kan bara gå åt 2 håll, antingen extremt smärtlindrande ELLER ingenting ^^ Låter ju onekligen trevligtGlad

Annons:
Chestnut
7/6/12, 5:57 PM
#1

Idag om någon dag känner jag att vi gjort stor skillnad för någon annan människa på jobbet. Det ÄR givande att jobba med något socialt yrke och hjälpa!

Telefonen har ringt hela dagen i princip och allt kaos flyttas med till nästa vecka för den här helgen ska jag bara njuta trots dåligt väder! Lagt schema för nästa vecka och fixat också. Nu är jag dock väldigt trött…Tungan ute

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
7/6/12, 6:01 PM
#2

Hade tänkt trotsa regnet och grilla idag, men så brakade åskan loss, funderar på att gömma mig under sängen nu. SkämsTyst

Men jag har iallafall varit duktig och brottats med diskberget idag, tack för det Aye! Oskyldig

[Aquelegia]
7/6/12, 6:17 PM
#3

#1 Som min gammelmoster säger "sociala yrken är levande yrken" Glad

#2 Haha tur jag var hos dig så länge ändå här händer verkligen ingenting. Men köttet måste du nog allt tillaga idag Flört Gör INTE som jag, la glödan kol i ugnen haha hela lägenheten inklusive oss var mer rökskadade än köttet i ugnen ^^

Mitt diskberg står kvar, skall nog köra en 25minuters snart. Men först restaurang vi är lata idag!

Chestnut
7/6/12, 8:17 PM
#4

Och nu är jag jätteglad Skrattande Händer grejer på flera fronter och imorgon ska jag *äntligen* hämta min nya smartphone, på måndag kommer en tidig födelsedagspresent till mig själv dessutom… Ett engelskspråkigt medicinskt uppslagsverk närmare bestämt. Åker dessutom troligen bort i några timmar i morgon…

Har förbannat ont men skiter i det för jag är galet lycklig just nu. Är en hel del kvar att fixa dock… MEN tänker skita i det nu och ge mig in på att baka lite fika till jobbet på måndag för att fira!

*älskar positiva nyheter*

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
7/6/12, 8:33 PM
#5

Vilket regn? Här är det soligt och rätt varmt, så trivs rätt bra Glad

Händer inte mycket, har hjälpt svärmor att ta hand om 120 kg kött, och ska vara chaffis till mamma i natt, och har grillat till middagen så känner mig lite lagomt matt och nöjd.

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: