Annons:
Etiketterkostläkemedelhjälpmedel
Läst 2317 ggr
Chestnut
7/1/12, 9:34 PM

Hår på tillbakaväxt!

När jag stod på proverabehandling i relativt hög dos tappade jag kopiösa mängder hår och de hårstrån som var kvar bröts av och blev korta.

Skitjobbigt psykiskt framförallt eftersom mitt tjocka, långa hår varit något som jag vårdat ömt och varit stolt över.

Men nu, drygt ett halvår efter jag tog sista tabletten, så fick jag idag kommentaren från någon jag inte träffat på väldigt länge: "vad tjockt och glansigt ditt hår har blivit, använder du något särskilt schampoo?"

Och jo, det har blivit väldigt mycket tjockare och glansigare, men inte av något annat schampoo än mitt vanliga utan av att hormonbalansen är bättre. Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
7/1/12, 9:36 PM
#1

underbart! Skrattande förstår hur det känns, tappar fortfarande hår i drivor. Rynkar på näsan

Chestnut
7/1/12, 9:39 PM
#2

#1 Har du kollat B12 brist och thyrodiea värdena?

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
7/1/12, 11:22 PM
#3

nix, borde verkligen göra det.

[Aquelegia]
7/1/12, 11:48 PM
#4

Alla framsteg gör vi ett stort glädjeskutt för JIPPI!Skrattande

Tessen
7/2/12, 1:18 PM
#5

Vad skönt att något sånt som påverkar en så psykiskt går åt rätt håll! Är superglad för din skull! Glad

/T

Razzora
7/2/12, 3:05 PM
#6

Håller fullständigt med föregående talare =)

Jag är också en sådan som är extremt noggran med mitt eget hår (lite som den är lite ens personlighet), har också fruktansvärt tjockt hår och långt!

Jag hade en period av stress som gjorde att jag tappade fruktansvärt mycket hår. Så jag vet också hur det känns när det man var så stolt över bara försvann mer och mer.

Så jag är verkligen extremt glad för din skull att det går åt rätt håll =)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
RuiXue
7/2/12, 8:07 PM
#7

Skönt att du börjar få tillbaka håret nu Amanda!

Själv håller jag på och tappar en del sedan i höstas, antar att det är det allmänna måendet och all stress med vården som spökar för alla värden ser bra ut.

Jennie


Upp till toppen
Annons: