Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1862 ggr
Chestnut
6/29/12, 5:54 AM

God morgon 29/6

God morgon!

Hur står det till idag? Händer något roligt i helgen?

Det är så skönt, jag är väldigt sliten generellt men idag känner jag att jag har energi till att jobba. Kan vara att det är kort dag och att jag sedan bara ska vara hemma som gör det. Glad Eller att jag helt enkelt gillar mitt jobb och muskler + leder har börjat vänja sig lite och jag somnade relativt tidigt igår. Har fortfarande konstant väldigt ont men idag är det snäppet mera hanterbart liksom.

Jag ska åka bort på söndag över dagen men annars är det lugnt. Ska passa på att pussa lite extra på hästarna ikväll, kanske rida, och mysa ordentligt med familjen.

Att solen skiner från blå himmel och jag redan gjort lite stallsysslor gör det inte sämre! Skrattande

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Aquelegia]
6/29/12, 10:24 AM
#1

Åh vad roligt att höra att du har så fin dag!

Idag skall jag lag lite smått matigt, typ ostpaj, hummus/ pestosnittar, chokladdoppade jordgubbar och slänge upp något på grillen. Kanske någon fetaost/mlonsallad med. Får se.

Bror, svägerska, syster och 2 kompisar kommer över och ger mig sällskap.

Imorgon skall jag fördriva dagen med tårtbak!

[Tassy]
6/29/12, 12:01 PM
#2

Jag är trött som en zombie, sitter i rullstol och mår allmänt blä.

Är dock bortbjuden på middag i kväll så ska försöka rycka upp mig. Glad

RuiXue
6/29/12, 4:30 PM
#3

Är trött och seg efter gårdagens bravader och ytterligare ett väderomslag! Igår var det fint, idag är det molnigt, blåsigt och skurigt! Får se hur det blir imorgon. Jordgubbens dag i Vara över helgen, är vädret okej imorgon blir det väl en tur dit.

Jennie


Ladydragon
6/29/12, 6:09 PM
#4

Trött och genomförkyld så jag stannar i sängen och tittar på EM i Helsingfors Glad

är barnledig cirka en vecka till så jag njuter av lugnet härhemma Tungan ute

hus-musen
6/29/12, 6:24 PM
#5

Seg och trött, men ska ev hälsa på en kompis som fyller år imorgon, och på söndag blir de långresa hemåt igen :) 

Ikväll blir det film, popcorn och hemmagjorda chilicheese! Glad

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
6/29/12, 6:25 PM
#6

Haft en relativt bra jobbdag (trots övertid) och nu ska jag strax ställa mig och laga mat. Måste bara vila ordentligt först…

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Upp till toppen
Annons: