Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1183 ggr
[Aquelegia]
2012-06-23 20:07

God kväll! 23/6 Tidig semester!

Höften gav upp totalt på jobbet idag. Lyckades med nöd och näppe få ihop kroppen de sista 2timmarna. Vart nära jag skrek rätt ut varje gång jag skulle snurra runt för att hämta något eller ens lyfta en grej.

Kan inte längta mer efter undersökningen imorgon så jag förhoppningsvis äntligen får svar på varför min höft är så dålig.

Fick byta bort morgondagens arbetspass i alla fall trots att jag har semester sedan. Kan inte gå ett enda steg till nu så det gick verkligen inte.

Positiva är att jag inser att jag lärt mig att nog är nog för kroppen. Visst har jag ett för hårt arbete men just nu får jag bita ihop tills jag kan se vad som går att göra för mig.

Hur har ni haft det idag och igår för den delen?

Annons:
Chestnut
2012-06-23 21:18
#1

Jag hoppas att du skrivit fel om undersökningen, det är söndag imorgon ^^ Tror inte att sjukgymnasten och arbetsterapeuten jobbar då Flört

Hoppas verkligen att din höft bättrar sig, snabbt!

Idag och igår har inte varit roliga dagar alls för min del…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-06-23 22:06
#2

#1 Du ser vad slut jag är haha somnade 5 minuter efter jag skrev inlägget och vaknade nuTungan ute Ja min höft gör mig verkligen grtåfärdig just nu. Det bara vek sig för benen och vart orolig för varje steg jag tog att jag skulle ramla ihop men dagen gick över den med!

Uscha då gumman, hoppas verkligen du får mycket stöd av mor och bröder en stund med vardagsysslor så du bara kan vila och slappna av.

Upp till toppen
Annons: