Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1518 ggr
hus-musen
2012-06-21 17:44

Trevlig midsommar!

Kommer inte vara vid datorn de närmaste dagarna så tänkte passa på
att önska er en trevlig midsommar allihop och en massa gott!Skrattande

Ska ni göra nått skoj?

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
[Tassy]
2012-06-21 20:17
#1

Trevlig midsommar! Här blir det att ta det lugnt hemma på midsommarafton, sen är vi bortbjudna på mat i helgen. Glad

RuiXue
2012-06-21 22:33
#2

Trevlig midsommar! Själv drar jag till Läckö imorgon och stannar tills på LördagSkrattande Mamma och pappa är redan där med husbilen och jag kommer efter med personbilen. Men isch för att köra 9-10 mil åt vardera hålletTyst

Jennie


Chestnut
2012-06-22 13:33
#3

Trevlig midsommar!

Jag ska ta det lugnt hemma idag - greja lite med hästarna och laga någon god mat, imorgon står pappersarbete på schemat och på söndag göra matlådor för den kommande jobbveckan.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-06-22 23:51
#4

Trevlig midsommar. Vi har haft det fantastiskt. Mat godare än god. Riktig sillfrossa och sambons köttbullar. Jisses vad goda.
Diskmaskinen funkar dessutom igen sedan igår så köket har plötsligt blivit flera meter större utan all disk ständigt i diskho!

Tack och lov byggde svärfar en mindre stång att klä i år så efter en halvtimme vart vi klara istället för en timmaTungan ute
Grillade senare och spelade poker. Fick beröm för mitt luriga sätt, dock fick jag inga poäng. DET KOMMER skrek jag förnöjt!

Precis innan vi skulle hoppa in i bilen skriker jag VI MÅSTE JU DANSA! Så körde en snabb variant av små grodorna och en fjuttig "raket" MEN vi gjorde det!

hus-musen
2012-06-26 16:16
#5

Låter som alla haft en trevlig midsommar, så även jag :)

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: