Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2160 ggr
Chestnut
6/17/12, 9:26 PM

Trötthet

De senaste dagarna har jag trots att jag fått sömn i massor varit väldigt, onormalt trött.

Jag ser det som en slags efterreaktion och eftersom jag fortfarande har smärtgenombrott relativt ofta, lätt feber och något fragmenterad sömn får väl inte kroppen återhämta sig fullt ut även om jag tycker att jag inte gjort så mycket annat än att sova den här helgen Tungan ute

Men vad gör man för att försöka känna sig lite piggare mer än att vila?

Försökt att komma upp och äta regelbundet, få lite frisk luft då och då och umgås med familjen men jag är fortfarande djävulskt trött.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Aquelegia]
6/17/12, 9:35 PM
#1

Jadu mitt enda medel är att äta. Har inga vettiga råd angående detta. Tydligen är jag inte bättre själv på att handskas med det då jag somnar rätt vad det är trots jag vill vara vaken ^^

Chestnut
6/17/12, 9:52 PM
#2

#1 Funderar på om det handlar om att komma ifrån standardfrukosten som blivit det senaste, ägg och bröd i någon form i princip eller ½ galiamelon enstaka dagar, och försöka göra något som ger mera energi så att jag liksom vaknar till. Kanske dags att köpa ny mixer för att göra smoothie?

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
6/17/12, 9:55 PM
#3

#2 Utan frukost orkar jag verkligen inget. Tyvärr har mina matvanor ått åt skogen på grudn av för mycket att göra på jobbet. Fick slänga min lunch idag igen för 3e gången denna veckan. Måste stå på mig och säga till mina kollegor att NU äter JAG. Glömmer av att äta annars. Nog därför jag är så trött nu.

Mixer vill jag med ha, råkade tappa mixerbägaren i marken när jag diskade. Var för TRÖTT (haha när man talar om trollen) för att orka ens bry mig om att försöka reagera på vad det var som föll i marken.

[Tassy]
6/17/12, 10:55 PM
#4

Fullt normal efterreaktion efter allt du varit med om. Tänk bara på den psykiska utmattningen du måste ha nu när konferrensen är över. Så adderar du all värk, sömnproblem, oro för sjuka djur, skola och annat, problemen med mat/behålla den /få i dig/krångelmage.

Jag skulle säga ta det lugnt, ta vara på din trötthet och vila massor. Försök inte kicka igång kroppen, det kommer av sig självt.

Upp till toppen
Annons: