Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1973 ggr
[Aquelegia]
6/14/12, 1:13 PM

14/6 God förmiddag!

Vad väntar er i helgen?

Jag är ena riktiga sömntuta, orkar inte med annat än roligt så har struntad i telefonen. Att jag fått sms tänker jag inte kolla förrän jag gjort allt det roliga SÅ Ut och shoppa NEJ förlåt sambon "handla endast viktiga saker" Flört

Försöker dessutom bli lite mer taggad inför morgondagen METALTOWN! Förra året var jag så dålig att jag somnade ståendes under en konsert hehe i år skall jag dock INTE ens försöka headbanga för nu vet jag ju äntligen varför jag får så nedrans ont av det.

Annons:
Chestnut
6/14/12, 1:24 PM
#1

Hoppas att ni får en sjukt bra helg i sann metaltown-anda! *avis* Cool

Inatt har jag sovit oförskämt bra tack vare extra smärtlindring. Känner mig full av energi samtidigt som kroppen protesterar allt mer nu framåt eftermiddagen så ska kompromissa lite och bara fokusera på en häst idag istället för fyra ^^ Ska hålla en ridlektion ikväll (var en evighet sen jag gjorde det senast av flera skäl) och efter det kommer jag nog vara slutkörd igen.

Varit hos sjukgymnasten idag som skrivit ihop ett otroligt bra underlag om min ledfunktion, hon fick med ryggen till och med trots att vi jobbat ytterst lite med den utan mestadels fotleder och knän. Puss på henne! Kyss

Lämnade böcker på skolan med och imorgon ska jag säga hej då till alla lärare och de som jag gått med de senaste två åren. Märklig känsla men jag tror att det blir toppen samtidigt med vuxenutbildningen.

Håller på och testar mig fram med mina handledsortoser och är smått fascinerad över hur det känns att inte ha ständigt lite ont i höger handleden. Är det såhär jag kände innan alla skador alltså, hum… Glad

I övrigt blir det nog en relativt "vanlig" helg med lite besök, pyssla med hästarna och framförallt vila ut ordentligt!

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
6/14/12, 1:40 PM
#2

Är gräsänka i helgen så vette tusan vad jag ska göra ^^ Skulle ha behövt spackla klart väggen, men orkar inte köpa spackel och krångla. Funderar på att städa garderoben men det beror helt på vädret ute hahaGlad

Åh metaltown är ju världens liv! Lite avis att ni ska åka faktiskt även om jag nog inte pallar allt folk som är där. Hoppas ni får kul!

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
6/14/12, 3:33 PM
#3

Jag skrotar runt och tar saker pö om pö. Storstädning på G.

kkarinn
6/14/12, 4:11 PM
#4

mjaa jag har tillsammans med en väldigt konstig huvudvärk (åska i luften kanske) varit på möte med ams om arbetsträning.,,, nu börjar det hända grejjer Förvånad!!! nu ska jag.. ja jag vet inte.. jo jag ska gå och posta ett brev.

åh metaltown *avis* jag var där förra året men blev för dyrt i år!!

[Aquelegia]
6/14/12, 8:06 PM
#5

Oj inte visste jag vi var så många metalheads här! Vi åker bara en dag för det funkade inte för mig annars med jobb och såklart psykiskt/fysiskt. Fredagen är vi på plats iaf och sover över på hotell för det går inga tåg hem.
Har ju ingen smärtlindring så kan bara hoppas på att jag vaknar bättre imorgon och orkar stå upp på konsererna. Haft värk i benen och ryggen idag så jag fick förklara mig oduglig redan imorse.

#1 Satt och funderade igår om jag inte skulle försöka mig på att ta ridlektioner av dig då jag behöver utveckla vissa saker inom ridningen och framförallt få checkat hur pass påverkad min ridning är av värken.
Men såklart sa kroppen från rejält nu igen. Saknar ridningen nått så fruktansvärt! Åtminstonne få ha hästar i närheten att få snosa på.

#2 Spackla, är inte det sjukt jobbigt? Alla inredningprogram försöker folk jämt dra sig för att spackla Tungan ute

#3 Jag har gjort saker på förmiddagarna igår och idag så man får eftermiddagarna och kvällen över till vila SKÖNT

#4 Vad roligt med arbetsträningenGlad Det som är dyrt är ju resa och boende BLÄ Nåja fick tag i biljetter för 600 på fredagen, skrek av glädje igår då sambon PRECIS höll på att boka när en polare till han frågade efter biljettvilliga då hans band spelar på fredagenCool

Chestnut
6/14/12, 8:21 PM
#6

#5 du är så välkommen så! Jag har berättat va att förrförra ägaren till fröken F satt i rullstol på heltid och skötte henne nästan helt själv? Så hästen är gudasnäll verkligen… Så som det ser ut nu finns det utrymme för mig att hålla mera lektioner.

Idag blev det ingen ridlektion pga återbud så jag fixade bara alla stallsysslor och nu har jag däckat ihop helt i soffan.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
hus-musen
6/14/12, 9:36 PM
#7

#5 Jo spackla är helt sjukt tungt, kräver massor av muskler som jag inte har. Det är inte svårt däremot, bara tungt. 
Så jag spacklar en kvadratmeter i taget typ, med långa pauser mellan spackeldragen Tungan ute
Jäkliga är att jag är bra på det, så det är synd att ge upp ^^

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: