Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1840 ggr
Chestnut
2012-06-10 08:41

God morgon 10/6

Gooood moooorgon!

Hur mår ni idag? Fick ni tag i John Blund?

Hoppas att ni får en fin dag i alla fall Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Chestnut
2012-06-10 08:42
#1

Jag skrapade ihop drygt 1½ timme på sömnkontot, bitska flugor hjälpte inte till direkt Skrikandes

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-06-10 11:21
#2

Nackdelen med att bo på landet på sommaren Tungan ute

jag lyckades efter mycket om och men knocka ur och sova, trots nån konstig huvudvärk som var på en yta av max en tia i omkrets. Måste vara nåt fäste/nerv som fick spatt.

Tessen
2012-06-10 12:26
#3

Inte det minsta god morgon tycker jag, eller efteriddag nu då. Vill dra täcket över huvudet och gömma mig i en vecka eller 7!

Hoppas ni andra mår mycket bättre och är pigga och glada!

/T

hus-musen
2012-06-10 12:34
#4

Ja jag somnade framåt 7 och sov sen till halv 11 så god morgon ^^ Nu ska jag ut på stan och kolla på böcker om en stund, ska försöka äta något.
Imorrn har jag tvättdag med typ 2 månaders tvätt (sååå bra tajmat känner jag just nu). Men det blir bra på något visTungan ute

Qui dormit, non peccat

 


Tessen
2012-06-10 12:39
#5

Här öser regnet ner. Härligt, då kan jag öppna och vädra och få in frisk luft och kunna andas ordentligt sen iaf när jag gömmer mig under mitt täcke!

/T

Chestnut
2012-06-10 13:39
#6

Verkar som att dagens mission är att åka till en bonde mitt ute i ingenstans och köpa så mycket hö som det får plats på jeepflaket… Gäller att hitta dit, lasta på höet och sedan stapla i stallet. Inser redan nu att "staplingsbiten" måste jag ha hjälp med.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Chestnut
2012-06-10 15:26
#7

60 kg hö - en hundring drygt. Nästa gång blir det transporten som hakas på för det här var billigt för fint hö! Är dock helt slut nu och har högre feber. Behövde bara lasta hälften själv, andra hälften fick jag hjälp med…

Med vänliga hälsningar
Chess

Tessen
2012-06-10 15:53
#8

Gumman då, har du feber också nu så måste du ju få hjälp nu direkt! Det kan ju vara påväg upp i njurarna på dig vilken sekund som helst så du får njursvikt :(

Och ja, det låter som en bra idé att betala för transport också nästa gång så du slipper lasta på något av det! Du har sönder dig själv :(

/T

[Aquelegia]
2012-06-10 22:28
#9

Kom i säng först vid 3 tiden då jag vart orolig för sambon var kanon igår ^^ Gillar inte när han går hem full så mötte upp honom på stan. Tur det annars hade han inte kommit hem på långa vägar ^^ När han var hemma sov jag som en baby. Vaknade dock helt slutkörd i kroppen fattar nada. Jag gjorde ju inget igår Förvånad

Tack och lov ringde svärmor och påminde mig om balen idag som vi skulle kika på. Lite rörda tårar när jag såg en praktikant till mig jag hade lärt upp så ofantligt duktig. En liten minime ha tagit studenten och gå sådär otroligt vacker. Även sambons brors flickvän var strålande vacker. Trots regnet ett fantastiskt ögonblick. Sedan kunde jag knappt gå hem höfterna var helt urballade så har sovit bort resterande dagen ^^ Mysigt värre.

Chestnut
2012-06-10 22:57
#10

#8 Tror inte att det är någon jätteakut fara för njurarna, även om det "vanliga" kan ha gått ett steg längre iofs…

Men lär inte bli någon sömn än på ett tag Gråter

#9 Jag har suttit och plågat mig med facebook + SN's bilder. Blandade känslor, glad för deras skull samtidigt som jag verkligen önskar att jag fick uppleva det med dem…

Med vänliga hälsningar
Chess

Tessen
2012-06-10 23:28
#11

#10 Dina "vanliga" problem är redan akuta, fina du! Du behöver läkare som tar dig på allvar och hjälper dig direkt innan det går ännu längre och kanske inte går att fixa.

Önskar jag kunde komma över direkt och lämna några insomningstabletter till dig! Utan sömn orkar man inget och allt gör så mycket ondare när man är trött. Jag stötte bara i armen i en dörrkarm förut idag och började gråta för att axeln gjorde ännu ondare då och jag var/är så utmattad.

/T

Upp till toppen
Annons: