Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1968 ggr
[Aquelegia]
6/1/12, 7:41 AM

God morgon 1/6

Nu går vi in på sommaren eller? Spöregnar och ligger i valet och kvalet, cykla eller gå till jobbet.

Idag är full rulle igen trots att jag hade tänkt sova mig genom fredagkvälle.
Jobbar dag och det är sista storstädningsdagen *lyckligt indianskrik*

Inget fastbränt fett dock då allt vad stekbord med mera är skinande rent. En kollega frågade oss om vi hade köpt in nya grejer DÅ har man städat bra Flört

Trodde jag skulle ha något mordiskt ont i kroppen idag efter gruskrattande med mera men lyckades lägga mig i så bra sovläge (fosterställning) så rygg, ben och axlar lyckades slappna av och återhämta sigSkrattande

Ikväll verkar det som att mor och syster kommer förbi på middag och fröken jg skall införskaffa sig en skjorta då jag imorgon skall jobba på en servering imorgon för första gången på nästan 8 månader JIPPI!
3 veckor kvar till semestern. Energin är på topp!

Vad har ni för fredagsplaner?

Kramsoch pepp till alla!

Annons:
Razzora
6/1/12, 10:21 AM
#1

För tillället så är det bara väldigt molnigt här. Lite småkallt också, inte bra för lederna.

Men idag är första dagen på hela veckan då jag har kunnat gå den lilla biten från bussen till jobbet. (runt 1 km). Så det är ju alltid något positivt.

Annars hade jag väl tänkt att efter jobbet så skulle jag nog fixa till sambos kostym som han sak ha på sig på min systers student nästa vecka. Måste ju bli klar innan dess ;)

Blir nog en lugnt hemma kväll skulle jag tro ikväll.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

hus-musen
6/1/12, 10:35 AM
#2

Här regnar det, jäkla skitväder.. Sätter sig i kroppen och huvudet direkt,  är helt slut. Älskar regn annars för det är så mysigt men inte idag.

Blir en den samtal till läkaren idag, men sen bara slappt. Filmkväll och kycklingtacosmys ikväll med sambon, han ska iväg tidigt imorgon på pb-tävling.

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
6/1/12, 11:59 AM
#3

Regnar här med, och känner mig väldigt trött och nästan lite bakfull från gårdagens migränanfall ifrån helvetetRynkar på näsan

Jennie


Chestnut
6/1/12, 8:12 PM
#4

Läkaren, shoppa lite på stan, banken och nu släktbesök… Är jävligt trött rent ut sagt men dagen har överlag varit bra Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

lightseeker
6/2/12, 8:18 AM
#5

igår var det en mega-smärtdag, kom antagligen efter torsdagens sjukgymnastikpass då jag provade en ny övning för låsningen under skulderbladet.

Dotterns lägenhet fick vi nycklar till och så skulle det städinspekteras, ett städbolag fick hyras in då förre hyresgäst inte hade lyft ett finger och helrenovering med nya tapeter fick väljas, inflyttning blir nästa vecka.

Det var ett h-lsike att klara av allt, med den huvudvärken, men nu är det bättre.

Tänk att man så snabbt kan glömma, hur dålig man kan bli :)

Upp till toppen
Annons: