Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2307 ggr
Chestnut
2012-05-30 09:06

God morgon 30/5

Hur mår ni idag?

Jag har fått avboka alla dagens planer - sprungit på toa hela natten och funderar nästan på magsjuka Obestämd Har dessutom ondare än tidigare dagar så får se vart det här slutar… Är nerbäddad i soffan nu iaf.

Hoppas att ni får en fin dag i solen!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Razzora
2012-05-30 13:28
#1

Usch, hemskt när magen inte fungerar som det ska.

Hoppas att du blir bättre snart.

Min dag började inte så bra. Vaknade naturligvis med värk i mitt ena knä.

Kände att jag kommer inte att klara att gå den kilometern jag behöver för att ta mig till jobbet  (förrutom 4 mil åkande med tåg och buss). Så det fick bli bilen idag :(

Har så ont nu att det känns som om det bästa alternativet vore och bara shoppa av ovanför knän. Förhoppningsvis så kickar smärtmedicinen in snart.

Får väl se om dagen blir något bättre så att man kan plantera om lite hemma och vara lite mer social.

Tyvärr är det bara molnings just nu här, men hoppas på att solens ska skina igenom molnen ibland =)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

hus-musen
2012-05-30 13:33
#2

Bah, vilken sol? Regn och kallt, fryser ända in i märgen :(

Var ut en sväng till ams, fick lite tips och så där. Annars blir det inte mycket idag.

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
2012-05-30 14:00
#3

Känner mig totalt oinspirerad och ful. Makeupen jag kladdade på för några minuter sedan åker nog av igen snart! Vill bara krypa ner i sängen igen och dra täcket över huvudet och skita i allt och inte vara i närheten av folkGråter

Jennie


[Aquelegia]
2012-05-30 19:15
#4

Då kommer jag med lite positivitet!
Jag gjort mitt första arbetspass idag och det gick toppen, hann med jättemycket och det är SÅ skönt att äntligen kunna få svara och diskutera viktiga saker med dom anställda. Få vara en del av arbtet istället för att smyga runtomkring.

Hade dock helst velat skippa skrapa rent den där jävla fritösen! Tog mig 2 timmar, fy den som inte rengör den NOGRANNT med tandborste varje gång nu *fniss*

Har rengjort ugnar med mera men det där var rent jävulskap. Hade innan redan städat torrförrådet i 4 timmar.

HAr dumt nog lovat att baka tårta till imorgon (får ju fjäska lite som "nykomling") Tårtbotten gick smidigt men nu vill inte kroppen mer. FÅr köra om en timme igen NU VILA <3

Sov förresten så ofantligt dåligt inatt så vaknade som hade jag inte somnat överhuvudtaget. Visste om detta så har köpt på mig energidryckFlört

kkarinn
2012-05-30 19:17
#5

har haft en ganska okey dag.. på morgonen var jag på körskolan. gick dålgt.

sen åkte jag till öob och köpte en rosa grill, som tur är går bussarna bra så slapp bära den allt för mycket : ).

hämtat ut h&m paket på ica, och alla kläderna passade (!!!!!)

sovigt lite, och tänkte tvätta nu!!! mår ganska okej, lite förvånad men tacksamFörvånad

[Aquelegia]
2012-05-30 19:20
#6

#5 Jag hatade lektionerna på morgonen när jag försökte mig på intensivkurs. Såg i kors nästan och fick kunde bara tänka ett steg i taget.

Annons:
kkarinn
2012-05-30 20:38
#7

#6 jaa verkligen, plus alla dessa idiot cyklister som kastar sig helt random ut utan att se sig varken bakåt eller åt sidorna. borde finnas en lektion i cykel regler på mellanstadiet för ALLAS säkert het.

man spänner sig så att det känns som det ligger två stenar i axlarna sen..

[Aquelegia]
2012-05-30 20:54
#8

#7 I tyskland hade vi varje år i grundskolan och på lågstadiet undervisning i cykel vett och etikett. Här i vserige har vi också haft lite men inte på långa vägar lika nogrannt som ATT MAN INTE FÅR CYKLAÖVER ÖVERGÅNGSSTÄLLEN! Man måste hoppa av då man annars räknas som motorfordon.

Jag ser mig alltid nogrannt för när jag väl inte hoppar av och ser jag en bil komma i snabb fart stannar jag. Ofta blir billisterna dock irriterade då dom ju stannat för min skull men dom har ju företräde. För min del är det dock andra cyklister och gångtrafikanter som är förnedriga kan aldrig visa ordentligt vart dom vill cykla utan svajjar, brukar säga till min sambo att det är högertrafik i sverige.

Iaf mitt goda humör har försämrats något, har en tårta att baka, sushi att rulla och jag har inte hunnit ta min powernap, var så förbannade, arg, ledsen och frustrerad över en grej så kunde inte med att blunda mina 2.

Hoppas för kung och fosterland jag får sova en hel lugn natt idag. Ont har jag med nu efter storstädning på jobbet.

MEN jag är glad ändå för jag orkar inte riktigt bry mig XD

Chestnut
2012-05-31 12:25
#9

Magen fortsatte att krångla hela gårdagen och pållan mådde inget vidare. Obestämd Kul att du haft en såpass bra gårdag Aquelegia! Hoppas att tårtan och sushin blev bra. Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-05-31 23:10
#10

#9 Skulle jag ha orkat lyssna på signalerna hade jag inte haft en sådan bra dag men orkade helt enkelt inte bry mig om bristen på sömnen och BLA BLA BLA. Försöker att inte förminska mina problem men dom får faktiskt just nu stå undan lite. För jag har ganska mycket trevligt om dagarna så ser hellre till det. Det låter braFlört

Såg du hade ätit 3 ägg till lunch uscha gumman då <3 Blir ledsenRynkar på näsan

Upp till toppen
Annons: