Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1976 ggr
[Aquelegia]
2012-05-28 21:30

Goddagens 28/5

Hej på er!

Jisses sicken dag idag.
Vaknade av att sambons telefon plingar till i sms korgen och han får jobba kväll istället för dag GHA Förbannad, arg, ledsen! Hade tänkt fira första dagen utan sjukskrivning (efter 7månader) och grilla på billingen på eftermiddagen och gå på bio på kvällen.

Det sket sig ju minst sagt. När sambon väl gick upp så kom han med förslaget SHOPPING! Wiho jag som hade varit sugen på det hela förmiddagen. Hann med någon timme innan han fick gå till jobbet. På vägen hem åt jag glass i solen och vandrade hem med en godispåse EN VARDAG!Flört

Dagen blev toppen ändå och jag lyckades äntligen efter 5 år hitta en passande bikini!

HJÄLP vad rädd jag blev precis, en duva dök rätt in i vardagsrumsfönstret. Halvt hjärtstopp.. jag mår bra! Duvan lever!

Vad har ni haft för er?

Annons:
[Aquelegia]
2012-05-28 21:31
#1

Tänka sig ett helt inlägg utan att jag nämnt någon värk för vet ni vad? Den sket jag i idag! Hade INGEN som helst lust att ta det idag! Jag är ju "friskriven" Flört

hus-musen
2012-05-28 22:01
#2

Låter som du haft en toppendag!

Själv har jag inte gjort ett dugg nyttigt, bara suttit i soffan och rullat tummarna. Eller ja, jag spacklade faktiskt en meter vägg oxå, sen gav jag upp för denna gång. Tungan ute

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
2012-05-28 22:34
#3

Jag har hurtat runt på stan och jagat bikini/klänning. Kom hem med en massa aj i stället. Tvi fy jävla fan vad ont jag har nu! Stod på orbitreken 5 minuter och höll fullkomligt på att avlida av värk.

RuiXue
2012-05-28 23:32
#4

Tagit det lilla lugna idag. Var framme och fikade på förmiddagen sen gick jag hem och vilade och tänkte att nä, någon värktablett ville jag inte ta. Gick till mina föräldrar och åt middag och sen på tidig kväll fick jag svälja stoltheten och ta till OxyNorm för att orka med resten av dagen. Gjort allt för mycket över helgen med vårmarknad på förmiddagen i lördags och klassåterträff i Alingsås på kvällen, sen igår så var det jag som körde först en granne till Fåglum och sen var jag föraren när vi åkte ut för att fira Morsdag i Sollebrunn och körde via Gräfsnäs och Alingsås tillbaka till Vårgårda igen. Körde väl en 10 mil eller så igår!

Dagens väderomslag ger mig onda aningar om kommande dagarSkrikandes

Jennie


[Aquelegia]
2012-05-29 00:20
#5

#1 Jodå då jag var världens surkärring över min förlorade dag med sambon så gjorde den timmen shopping ALLT!
Ibland räcker det med det lilla för mig Glad

#3 Så knaisgt gjorde ju jag med Förvånad TÄnkte nästan kolla med dig om du var sugen att möta upp mig när sambon gick till jobbet. Trodde inte du skulle orka för ryggskottet igår. Kan ju tipsa om Stadium dom hade bra storlekar på bikins. Alla andra ställen kör med s eller 36 max 38 i överdelarObestämd

#4 Det är ju så för oss att är man aktiv får man se fram emot några vilodagar, men tänkt vad skönt att du hunnit med så mycket roligt i helgen.

Oroa dig inte för väderomslagen då får du bara spänningar i kroppen som ökar smärtorna. Slappna av och ta dagen precis som den kommer. Glad

[Tassy]
2012-05-29 01:08
#6

Jag borde inte ha traskat på stan, kan inte ens sova nu, har så vansinnigt ont! Men synd att vi missade varandra. Rynkar på näsan

Annons:
RuiXue
2012-05-29 01:59
#7

Jo, lär nog bli några vilodagar nu! Nja, oroar mig inte för väderomslagen, jag känner dem bara något inni nordens ändåSkrikandes

Jennie


Upp till toppen
Annons: