Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1960 ggr
[Aquelegia]
2012-05-02 23:59

Humoristiskt

Här kan vi dela med oss av tokiga saker vi varit med om under dagen!

Annons:
[Aquelegia]
2012-05-03 00:03
#1

Idag så vart jag på promenad med en väninna när jag får syn på en sådan där grej man går armgång på, ni vet 2 stänger som man häver upp sig emellan? I alla fall. Jag utmanar mig själv att se hur långt jag kommit i träningen och orkade faktiskt häva mig upp när jag får en deja vue upplevelse och får för mig att testa ett gymnastiktrick jag kunde som barn.
Spretar ut med benen och häver dessa över så jag sitter grensle över bägge stängerna och KRAAAAASCH river jag upp grenen på byxorna varpå jag, väninnan och iaktagare faller i gapskratt! tack och lov hade det börjat skymma lite så syntes inte när jag gick resterande promenad hem som tog en timmeFlört

Chestnut
2012-05-05 14:59
#2

#1 Skrattande

Igår var jag hos ortopeden jag haft sedan 2009. Förklarade stolt att knäna ÄNTLIGEN känns hyffsat, lite besvär kvarstår men vi enades om att de tre operationerna ska ses som lyckade totalt.

Iaf, igår efter jag varit hos ortopeden på morgonen hade jag fullt upp och nu sitter jag här med ett jättesvullet knä. Hum, karma? Tungan ute

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2012-05-06 02:29
#3

Hände förvisso förra Fredagen men det fick mig och min kompis att skratta så tårarna sprutade!

Satt på knä på golvet, med benen som ett M eller W så som man gjorde som barn, och kompisen (som förövrigt inte kunde sitta så längre) frågade om jag kunde lägga mig på rygg med benen så. Och jag mitt dumma yxskaft lägger mig på rygg utan problem men sen höll jag på att inte komma upp från golvet istället! Efter en minut som kraschad sköldpadda så lyckades jag i alla fall komma upp från golvet, utan att vrida något ur led! Borde vetat bättre än göra nåt sånt på ett golvOskyldig

Jennie


[Aquelegia]
2012-05-06 23:06
#4

#2 Det känns igen när man pratar om något och konstaterar att "jodå det har blivit bättre" Tji vad man sitter där sen dum som ett fån och märker att ojsan det vart det visst inte alls det ^^

#3 Inte komma upp från golvet attans då vad man kan skratta så tårarna sprutar ja ^^ Ibland har man verkligen inte huvudte på skaft ^^

[Aquelegia]
2012-05-06 23:37
#5

Humoristiskt för dagen: Jag har knappt varit ute i solen och tänkte "bara för det kommer jag säkert bli fräknig i år för först gången på länge"

När jag skulle sminka mig för att åka in till stan upptäcker jag ett HAV av fräknar på näsan och över övre kindben hahaha det ser ut som att jag är smutsig i ansiktet ^^ Nu får uttrycket "pudra näsan" en viktig innebörd i mitt liv Flört

hus-musen
2012-05-07 19:43
#6

Dagens humor, visade mina släktingar vad jag kan och inte kan göra med händerna och höft/rygg. Tävlar lite om vem som är rörligast, sitter på golvet i ett V och ser vem om kan lyfta upp benen från golvet. Inser sedan att jag inte kommer upp från golvet för att höften sagt adjö!

Kusinen fnissar ja du är ju jätterörlig, som ett kylskåp ungefär hahaSkrattande

Jäkla skitungen är ju normal och tyckte det var fint att kunna kliva upp från golvet själv

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
[Aquelegia]
2012-05-09 07:42
#7

Somnade i en bastu igår haha kroppen var så slut så när jag blev varm och go så ögonen hade inte en chans. Det humoristiska i det hela är själva grejjen att min kropp tuppar av när den är helt slut. Ganska skönt att den säger ifrån och att sova i bastun är ju inte det vanligaste stället jag brukar somna på ^^

Upp till toppen
Annons: