Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1515 ggr
[Tassy]
4/30/12, 1:30 PM

Valborg!

God dag allesammans!

Ska ni hitta på något särskilt för att fira idag? Kika på någon brasa och äta lite gott, kanske? Eller nöjer ni oss som jag med att ta det lugnt hemma i stället? Glad

Annons:
hus-musen
4/30/12, 1:38 PM
#1

Blir bara hemmamys ikväll, sambon är förkyld och jag är tvärslut så vi orkar inte engagera oss Glad
Möjligtvis kan jag tänka mig att ta bilen förbi en majkase men orkar inte trängas med folk idag.

Appropå hemmamys, nån som har något filmtips för ikväll?

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
4/30/12, 5:48 PM
#2

Vad gillar ni för filmer? Glad

Chestnut
4/30/12, 6:08 PM
#3

#1 Något klassiker maraton! Typ Harry Potter, Sagan om Ringen eller så. Själv är jag sugen på att se "The Proposal" igen.

Jag är som en virrig höna som försöker förstå mig på vilka rättigheter jag har. Mellan varven är det sängläge eller "toamaraton". Mår inget vidare idag…

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
4/30/12, 7:21 PM
#4

#2 Typ allt Cool Utom krigsfilmer och deckare, de är så förutsägbara tycker jag.

#3 Å maraton vore ju en ide, sambon gillar sagan om ringen så det kan vara en ide! Förra gången körde vi alien-maraton ^^
The proposal har jag inte sett, ska se om det är något sambon kan tänka sig.

Krya på dig!

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
5/1/12, 3:17 PM
#5

Blev en lugn kväll. Hade en ajjig dag och sen på kvällen fick jag sms från grannen om att hon var på väg till Östra med dottern (äntligen, dottern hade gått över tiden!) så när barnet var fött så skulle jag till Göteborg och hämta grannen. SMS kom 7:45 imorse så då fick jag ge mig iväg, men det var bara trevligt en sån här vacker dagCool

Jennie


[Aquelegia]
5/1/12, 11:59 PM
#6

Jag hamnade på fest. Hade så extremkul men som vanligt tji där fick jag för att jag valde att ha roligt istället för att vila hemma. Har så nedrans ont då vi fick gå hem från festen vilket tog ca 45 minuter. Skyller hellre på det än att jag gymmade efter en extremt fartfylld dag på arbetsträningen. Tog i lite mer än vanligt under styrketräningen och därefter inte vilade utan drog direkt till festen. Ibland får man lov att chansa!

Någon brasa blev det inte annat än kanonbrända micropopcorn ^^ Jag kan det där med micro!

Lite sen filmtips men "Stardust" är en så otroligt fin kärleksfilm. Sambon och jag har redan sett den 2 gånger och han vägrar annars kolla på kärleksfilmer men den går toppenbra. Så romantisk utan att vara tramsigGlad
Jag säger bara utan att spojla: När hon lyser, åh när hon lyser vad vackert det är!

Annons:
Razzora
5/2/12, 2:27 PM
#7

Vi var hos sambons bror och firade valborg. Ganska trevligt utom hans tjej som är lite för "tjejig" för mig. Jag är mer en teknik nörd, inte en sån typ som tycker om att åka iväg och handla massa kläder och skor :P

Allt vart trevligt tills dess att jag ytterligare en gång fick gallstensanfall och så klart ont i mina knän(som om det vore något nytt ;) )

Men att tända en hyfsat stor brasa var ganska trevligt, och varmt =)

#4 Har du kollat på Sherlock Holms filmerna? Visst det är deckare, men de är fakiskt ganska bra. Om ni ska ha maraton så kanske jag kan ge några tips.

Iron Man 1 & 2

Harry Potter

Sagan om Ringen

Ringu (the ring)

The grudge

StarWars

Transformers

Indiana Jones

Ice Age (lite mer lättsamt =) )

Matrix

Annars kanske det går bra med en serie maraton?

Eureka

The big bang theory

The Tudors

Rome

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: