Annons:
Etikettsajtinformation
Läst 2027 ggr
[Tassy]
2012-04-25 02:08

liva upp lite

Hallå kära medlemmar!

Jag funderar på hur vi kan blåsa liv i detta forum.
Har ni några tankar och idéer?

Är det något som ni saknar? Glad

Annons:
RuiXue
2012-04-25 04:48
#1

Oj, jadu, det är en bra fråga! Saknar väl inget direkt. Vi är ju trots allt en rätt så liten grupp människor som har hypermobilitetsproblemTungan ute Kanske vi skulle få lite Facebookare att joina här med?

Jennie


hus-musen
2012-04-25 15:00
#2

Ja jag saknar aktivitet ;)

Näe men vi är väl inte så många aktiva här, så kanske dra hit lite folk från facebook och andra sajter?
Har kikat på ehlerdanlos förbundets hemsida, deras sida är ju rätt död fast det finns mycket folk som är medlemmar.

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
2012-04-25 15:18
#3

Ja, vi får försöka locka hit folk helt enkelt. Tungan ute

hus-musen
2012-04-25 15:33
#4

Ja blir det för lite aktivitet så kan ju forumet läggas ner vilket vore synd.. Finns ju massor med trevligt folk och kunskap här Skrattande

Annars kan vi alltid börja med veckans ris och ros kanske :) Har funderat på det förut!

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
2012-04-25 20:28
#5

Få hit facebookare låter bra!

Är det något särskilt ämne ni skulle vilja läsa om i en artikel till exempel? Skriver gärna artiklar men har lite idétorka…Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-04-25 20:34
#6

idétorkan sitter i här med Rynkar på näsan

Annons:
[Aquelegia]
2012-04-25 23:57
#7

Tror att det mesta handlar om att alla har för tillfället läst på sig ganska mycket ny information och i alla fall jag försöker anpassa mig själv och min vardag mer efter de nya kunskaperna.
Jag har inga direkta frågor just nu då jag bearbetar det jag fått reda på nu för svar på dom "akuta" frågorna.

Sedan är det i alla fall för mig ganska privat vad som sker med min kropp och jag har börjat tänka på att alla kan läsa. Vet inte riktigt varför men har blivit så trött på mig själv med allt "jag mår si, jag har ont där, jag skadade mig där" det har handlat så mycket om mig senaste månaderna. Är ganska tom just nu. Kommer nog igen när det vardagliga löst sig lite mer.

Razzora
2012-04-26 12:49
#8

Kanske skulle man kunna ta upp detta med HMS/EDS för dom som är runtomkring dom som har problem dvs nära och kära. Det är ju inte så många som kasnke förstår sig på oss som har problem.

För alla på min arbetsplats har ingen aning om vad HMS/EDS är för något. Har fått "utbilda" dom så att de förstår att mina begränsingar inte har med huvudet att göra utan med min kropp. Många tror att bara för att man har ont och inte kanske kan använda kroppen i samma utsträckning som alla andra så är man lite "dum i huvudet" fast det nog är tvärtom.

Annars måste jag hålla med #7 att man känner sig ganska tom just nu. Har också haft en jävlig period med mycket smärta och elände.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Tassy]
2012-04-26 17:10
#9

Tack för bra förslag, synvinklar och så vidare. Jag läser och planerar. Glad

Upp till toppen
Annons: