Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1641 ggr
Chestnut
3/12/12, 7:59 AM

God morgon 12:e mars

Hur mår ni idag? Glad

Jag vaknade upp med djävulsk värk vid halv fem snåret. Ont i flera leder och väldigt ont i magen… Nu känns det bättre efter vila, smärtlindring och lite frisk luft när jag släppte ut hästarna. Har lindat in både knän och ena handleden ordentligt så hoppas att dem hinner återhämta sig innan det är dags att åka hemifrån.

Idag har jag lite telefonsamtal att klara av och ett viktigt möte efter lunch. Har sprungit som en yr höna hela helgen i princip och försökt fixa papprena till mötet men är fortfarande inte klar…

Sen ikväll ska jag rida unghästen är tanken, skulle egentligen gjort det igår men kom helt enkelt inte upp på hästrygggen. Sadeln gled för mycket och jag hade ingen som kunde hålla emot. Men idag har jag sällskap i stallet så det ska nog gå bra.

Ska bli varmt väder idag vilket jag ser fram emot! Cool

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
hus-musen
3/12/12, 8:09 AM
#1

Är tyvärr vaken jag med, har ingen lust alls. Men mindre lust att ha byggubbar springandes omkring i lägenheten när jag sover!

Hoppas oxå på värme idag, det vore skönt. Solen ser lovande ut, men det verkar vara rätt blåsigt. 
Ut ska jag inte gå om jag inte absolut måste, men det vore mysigt att sitta på balkongen i vårvärme!Glad

Hoppas det går bra med ridningen idag!

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
3/12/12, 2:57 PM
#2

Jag har legat i migrän igår så jag är fortfarande dålig idag och ligger väldigt lågt.

[Aquelegia]
3/12/12, 6:07 PM
#3

#0 Vad roligt att du kommit igång med ridningen igenSkrattande Mindre roligt med knäna och handlederna.

#1 Hur blev det med vädret för dig? Här var det helt underbart, kunde tom öppna upp jackan och gå i tunn tröjja!

#2 Uscha fya, man är helt lamslagen dagen efter migrän ju, vila upp dig så du inte missar det fina vårvädret.

Idag har jag gått upp 7 för att gå till arbetsträningen 8-10. Arbetskollegorna är übergulliga.
Sedan vart det springa hem och byta om till gymkläder och köra hårt på sjukgymmet.

Senare hade jag möte på mitt "vanliga" gym och där vart min handläggare toppenförstående (visar sig att hon har liknande besvär) och gav mig 2 gratis Personlig tränare pass och rabatt på fler om jag behöver. Allt för att jag skall lära mig undvika ytterlägen i deras maskiner och inte överbelasta mig. Kan ju bara dom maskinerna som finns i sjukgymmet. Även tips och råd hur jag skonsamt kan träna kondition och träna resterande kroppen som vi inte gör hos sjukgymnasten. TOPPEN! Ville verkligen inte behöva säga upp mitt medlemsskap.

Sedan försökte jag mig på att shoppa. Fick med mig noll plagg hem XD Nu är jag extrem trött och skall nog sova någon timme så jag orkar med kvällen.

Upp till toppen
Annons: