Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2020 ggr
rogart-63
2012-03-02 22:58

Spenshult

Funderar på hur jag skall gå vidare med min onda kroppFoten i munnen Tänkte se om jag kan tjata till mig en remiss till spenhult .Någon som varit där och fått hjälp? Eller måste man ha en reumatologisk diagnos.Har bara HMS Diagnos + Artros i tumlederna och fotleder

Annons:
Ladydragon
2012-03-02 23:30
#1

http://www.spenshult.se/se/vaara-verksamheter.aspx

här kan du läsa mer som det verkar så behöver du ha en reumatisk diagnos

jag vet inte riktigt hur dom jobbar nuförtiden men om du frågar din läkare eller kontaktar Spenshult så får du säkert svar

jag har varit på Spenshult för snart 10 år sedan jag va då inlagd i 4 veckor och fick hjälp med diagnos (Fibromyalgi) och träning

tyvärr va det väl inga långsiktiga resultat jag fick utav det förutom diagnosen som verkligen betyder mycket

plutopellis
2012-03-03 18:49
#2

Följer den här tråden för bor i närheten och låter ju intressant.. Är Spenshult endast för reumatiker? Det heter ju reumatikersjukhus eller vad det är det heter men du sa du fick hjälp att få fram en diagnos som inte har med reumatism att göra ju…

hus-musen
2012-03-06 00:06
#3

Fibro går in under reumatism-avdelningen i flera län så helt fel är det ju inte:)

Qui dormit, non peccat

 


Ladydragon
2012-03-06 01:48
#4

2# jag har/hade även en Reumatisk sjukdom i botten

sen är det så i alla fall då att Fibro gick under Reumatiska sjukdomar och dom höll även på ett projekt om Fibro

Upp till toppen
Annons: