Annons:
Etiketterkostläkemedelhjälpmedel
Läst 3008 ggr
[Aquelegia]
2012-03-02 14:20

Massagestol/dyna

Hittade en grymt skön massagestol på Claes ohlsson (stavning?)
Satt där i 5minuter innan sambon tyckte det var för pinsamt, hehe jag drar mig inte för att prova när det står till förfogande.
Dessa stolar brukar inte vara sköna men DEN var helt underbar!
Rullade perfekt längs ryggmusklerna och en massagestil som hette "tappning" ruskade om en varsamt så spänningarna släppte.

Jag gick som på MOLN <3

Någon av er som har en massagestol/dyna hemma eller vet något märke som är budgetalternativ men ändå fyller sin funktion?

Annons:
[Aquelegia]
2012-03-02 19:07
#2

#1 Testade dom men kändes bara okej för stunden, vill ha den där släppande effekten som den massagestolen hade. Har testat massagedynor/stolar på dom flesta ställen så fort det finns att pröva Tungan ute Kanske får köpaen okej massagedyna och köra flera gånger om dagen bara. Då ju spikmattan inte alltid funkar. När jag har för ont behöver jag något varsammare. Skall kika på dom på rusta igen.

rogart-63
2012-03-02 22:59
#3

Har du kollat Blocket?

[Aquelegia]
2012-03-03 10:32
#4

Gillar inte att köpa elektroniska saker i andrahand, vill veta att grejer jag köper går att lämna tillbaka på garantin. Köper jag i andra hand och något är fel kan det ju bero på användaren innan. Sedan blir jag alltid fundersam varför person ifråga egentligen säljer. Ofta är det ju "har ingen användning för den" men är den skön behåller man en sådan väl Tungan ute Knasiga tankar kanske.

rogart-63
2012-03-03 18:59
#5

Inte alls .En sund tanke.

[Aquelegia]
2012-03-03 20:59
#6

#5 Skall ändå kolla upp det i jakten på ett fyndGlad

Annons:
RuiXue
2012-03-04 22:08
#7

Jag har en Shiatsu dyna ifrån Claes Olsson jag fick i julklapp för några årsedan. Den har Shiatsu och rullande massageGlad

Jennie


[Aquelegia]
2012-03-04 22:28
#8

#7 Är den något att ha? Behöver något som släpper spänningarna vid skulderbladen framförallt. Dom som påverkar mitt humör något extremt.

RuiXue
2012-03-05 23:24
#9

#8 Jag tycker den är bra. Enda massagen jag klarar utan att bli helt mörbultat och sängbunden efter.

Jennie


Upp till toppen
Annons: