Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1910 ggr
Chestnut
2/28/12, 3:42 AM

God morgon 28/2

Hur mår ni idag?

Jodå, jag har redan sovit och någon mera sömn verkar det inte bli för mig. Har ont i svalget (blivit värre igen efter varit nästan bra några dagar) och ut mot örat. Hör inte alls bra på örat och det rinner äckel-päckel… Något galet är det, något jag nog måste ta tag i. Obestämd

Måste dessutom få katetern fixad idag (åkt ut inatt) så lutar åt akutmottagningen. Men de kommer inte kunna hjälpa mig med svalget/örat så måste i värsta fall till VC också. Toppen, jag som tänkt plugga idag…

Hoppas att ni får en fin dag i alla fall! Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Lillfjanten]
2/28/12, 9:17 AM
#1

jag är fruktansvärt trött.. det började i förrgår, har lite täppkänsla bakom näsroten men inget annat. bara mer trött än vanligt. vårallergi på gång kanske?

[Tassy]
2/28/12, 1:43 PM
#2

Hur i hela helsefyr kan katetern ha åkt ut nu? Förvånad

Jag håller på att tillfriskna ifrån flunsan, känner mig bara förkyld nu. Dessvärre har killen precis insjuknat nu i stället.

I morgon blir det en sväng till tandis och fixa lite.

Annars händer ingenting speciellt här.

[Aquelegia]
2/28/12, 11:43 PM
#3

Var på avstämningsmöte idag, sedan hade jag tänkt kolla runt lite i butiker men fotsulorna bränner och gör så ont så jag kan knappt gå, så har ena knäet gett vika med så jag går super inåtvriden igen, sambon trodde inte först så jag bad honom kolla hur det såg ut när jag gick och jodå, det var ingen rolig syn.
Så jag har ganska tråkigt. Skall testa att undvika en övning jag gjort senaste 2 veckorna som jag misstänker är för hårt för vristerna/ knäna.

Humöret har dock varit TOPPEN idag. Bokade tid till handledarkurs för övningskörning så om 2 veckor kan jag fortsätta där jag slutade för 4 månader sedan. Nämligen ta körkort! Har ju redan gjort på risketta och halkan så är bara mängdträning som behövs.

Upp till toppen
Annons: