Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1622 ggr
[Tassy]
2012-02-26 10:47

God morgon 26:e feb

Hur är det med er idag?

Jag ahr haft en superjobbig natt av diverse anledningar, och känner mig som överkörd av ett godståg idag. Så det blir till att vila här.

Annons:
[Lillfjanten]
2012-02-26 11:10
#1

Morrn morrn!

jag mår bra förutom lite tandvärk.. något måste ju alltid spöka! :) fick ont helt plötsligt igår när jag drack vatten, och visst, jag har ju fått ett hål i en tand.. så jag ska hänga på telefonen imorgon bitti och ringa till tandis för en tid.. typiskt. det blir så dyrt att springa hos dem jämt :)

var ute och körde imorse kl 4, hämtade hem unga damen som varit på fest, sen somnade jag om. dumt, för jag vaknade vid 8,30 och det kändes som om halva dagen med fint väder gått mig förbi.

men för övrigt, en ok dag!

rogart-63
2012-02-26 13:07
#2

Vädret här nere i söder kan man inte klaga på .Skönt med lite varmare väder.Har suttit ute i solen och fått i mig lite D-vitaminer

Chestnut
2012-02-26 13:43
#3

Jag har renoverat lite, eller rättare sagt försökt få igenom ett gigantiskt hörnskrivbord genom en för liten dörröppning. Själv. Slutade med att jag skruvade loss vad som gick och när jag väl bökat igenom den stora delen så åkte superlim och silvertejp fram ^^ Ska det ut ur sovrummet nu får man slå sönder det helt! Tungan ute

Spikat upp lite tavlor, suttit med lite pappersarbete och nu är jag så trött så att jag ser i kors. Ont i njurtrakten har jag igen också, kom tillbaka inatt med högre feber.

Kvar idag återstår stallsysslorna, laga mat och det vanliga pysslet med slangar, sår, onda leder och fylla dosetten.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Lillfjanten]
2012-02-26 15:48
#4

hmm, detta med att det är en ok dag, det tar jag tillbaka. det VAR en ok dag. har börjat få lite ont i huvudet, tror att det är från nacken. köpte mig nya skor i veckan, och de lyfter mina fötter mer än de gamla, det är en stor skillnad att gå i dessa, så jag tror att jag har fått lite ont av dem, träningsvärk helt enkelt.

hus-musen
2012-02-27 15:52
#5

God eftermiddag :)

Idag känner jag mig nästan riktigt vaken, bara lite stel och öm! Helt klart en förbättring sen ett par dagar tillbaka.
Skurat ur ugnen så det blir allting jag tänker göra idag.

Qui dormit, non peccat

 


[Aquelegia]
2012-02-27 18:31
#6

Helt slut idag, var inte alls på bra humör på sjukgymmet idag. Till den graden att sjukgymnasten undrade vad som stod på. Vart jättesur på att allt bara svider, sticker, hamnar i dumma lägen, lederna är lösa och får mängder med subluxationer.

Besöket hos ortopeden gav inte särskilt goda förhoppningar heller.

Skönt att dagen bara innebär vila för mig nu. Katten har piggat upp humöret senaste dagarna. Han är som en klänga och skall gosa och ge uppmärksamhet.

Skall ta och dricka massa kaffe idag för jag är fikasugen! Oskyldig

Annons:
Upp till toppen
Annons: