Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1436 ggr
plutopellis
2/19/12, 10:33 AM

Snyft!

Suck, fångade in sonen mitt i ett dyk ner från soffan och knäckte till handleden ordentligt. Jag som redan hade ont :( får nog leta fram mitt skydd… Så idag får gubben göra allt ;) lite skönt ända! Haha! Hoppas ni alla haft en toppenhelg för det har jag!

Annons:
hus-musen
2/21/12, 1:58 PM
#1

Ajaj inte bra! Hoppas det känns bättre nu :)

Har haft en helt okej helg, inte hänt så mycket dock.

Qui dormit, non peccat

 


plutopellis
2/21/12, 2:12 PM
#2

Ja idag känns det mycket bättre! Ont men inte alls som innan :) tack för omtanken! Hoppas veckan bjuder på massa spännande :)

hus-musen
2/21/12, 2:29 PM
#3

Jo veckan blir spännande, igår var jag till min mammas läkare och fått lite mer kunskap och framför allt hopp om att jag kan ta mig vidare och få korrekt hjälp!
På onsdagen fyller sambon år och på fredagen är det födelsedagsfika med hans släkt. Rätt fulltecknat med andra ord :) 
Hur ser det ut för dig? :)

Qui dormit, non peccat

 


plutopellis
2/21/12, 2:33 PM
#4

Ah, skönt med hopp! Fick ju jag också igår som du nog svarade på i mitt inlägg funderar så var ju även jag hos läkaren igår och fick hopp :) annars rullar det på som vanligt, sitta hemma med goa sonen och göra det som faller oss in. Kanske träffa sambons syrra med hennes son får se helt enkelt :)

hus-musen
2/21/12, 3:20 PM
#5

Hopp är en underbar sak! Hela livet känns lättare då. Kul att jag kunde stötta lite och ge hopp! Glad

Låter som riktigt mys då :)

Qui dormit, non peccat

 


plutopellis
2/21/12, 3:22 PM
#6

Ja :) tack snälla du! Varma kramar till dig!

Annons:
hus-musen
2/21/12, 3:59 PM
#7

Detsamma! Glad

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: