Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1644 ggr
[Aquelegia]
2012-02-16 17:34

God eftermiddag ! 16/2

Har varit helt borta sedan i måndags, extremt trött, seg, orkeslös, otroligt lättroad och kännt mig full/bakis. Symptom jag borde lärt mig vid det här laget då jag haft migrän sedan tonåren. Kan inte riktigt skilja åt symptom på HMSen och migränen, trött/orkeslösheten är ju samma.

Allt kuliminerad i en mördarmigrän igår eftermiddag som dröjjer sig kvar än idag men har lyckats proppa mig så pass full med värktabletter så jag kunde äta lunch idag alla fall. Illamåendet är INTE nådigt.
Håller tummarna HÅRT att jag blir av med alla sympton idag då sambon och jag bjudit in till fest imorgon, hujedamig!

Annars så är jag på väg ut ur senaste dåliga perioden. Mina perioder då jag är helt ur spel på grund av leder, smärtor, trötthet är ungefär var 3e vecka och pågår då i cirka 2 veckor.
Har fått smärtan under kontroll igen, så pass att jag kan gå upp ur sängen utan att grina det första, men såklart ställer ju migränen till det.

Hur har ni haft det i veckan?
Kramar till alla goingar!

Annons:
Chestnut
2012-02-16 18:49
#1

Jag har suttit och väntat på telefonsamtal hela dagen, därefter varit ute i stallet och grejat med hästarna. Imorgon bitti senast måste jag till akuten igen med samma gamla vanliga kateterstrul…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-02-16 19:05
#2

åh fy, migrän är inte kul! Skrikandes

Håller tummarna för er bägge, att det blir bra.

Jag har varit i gasen hela veckan, och i morgon åker jag till stockholm på en underbar weekend Skrattande det blir hotell, restaurang, shopping, konsert och så avslutar vi med middag på grand hotel på söndag.

Håll tummarna för att jag inte får överjävlig värk! Den hänger på lut Rynkar på näsan

hus-musen
2012-02-17 10:07
#3

Trött, trött, trött mer eller mindre, inte så ont, men stel och öm och så denna fruktansvärda trötthet! Koncentrationsförmåga som en fiskmås på speed.. Och ungefär lika glad som en nyväckt björn.

Less på sjukvården, pratade med 3(!) sköterskor och avbokade en operation jag inte vill ha. Den sista ringde upp och bekräftade två gånger att det var avbokat på tisdagen. Får ett samtal på onsdagen av operationsplaneraren som säger att det inte står i journalen att min operation är avbokad..Skrikandes
Administrationen är ju en katastrof, lyckades avboka en 4 gång och behöver inte betala iaf tack och lov.

Men annars är det fullt upp, fixar födelsedagspresenter till sambon som fyller år nästa vecka Skrattande

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: