Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1785 ggr
[Tassy]
2/3/12, 1:19 PM

God dagens 3/2

Hur har ni det allesammans?

Själv är jag på väg till en akuttid på vårdcentralen, small till i en sena i handleden för några dagar sedan, och nu har jag ont långt upp i överarmen så arbetsterapeuten som var på hembesök igår sa åt mig att kolla upp det fort som tusan. Jahapp, bäsat att lyssna då tänkte jag och ringde vc idag, som gav mig tid på stubben, en timme! Hoppsan, hoppas det inte är något att bry sig i Skäms

Mina skruttiga handleder är inte roliga just nu..

Annons:
plutopellis
2/3/12, 4:06 PM
#1

Usha, håller tummarna att det blir bra snabbt! Har ju själv problem med just handleder och det är ett h***e rent ut sagt Obestämd så sänder många krya på dig kramar med extra värme i Glad

Chestnut
2/3/12, 5:26 PM
#2

Krya på dig Tassy Kyss Hoppas att de var snälla mot dig!

Jag har också varit på vårdcentralen, skulle operera mitt nageltrång men nähä. Det gick då inte…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2/4/12, 2:30 AM
#3

Huvaligen, hoppas det inte var något värre än att vila handleden tassy! Förvånad

Här vet jag inte vad jag ska tro längre, alla olika informationer jag får av vad som jag "bör göra" härnäst inom min sjukskrivning gör mig alldeles snurrig, men vad vet jag om vad som är rätt när ingen kan svara på hur pass "fel" det är på mig.

Vill bara krypa upp på ett massagebord och få massage så musklerna slutar spänna sig så. Gör så fruktansvärt ont när dom försöker jämna ut instabiliteten.
Har gått med extrem värk i över 2 veckor nu men varit aktiv för att slippa tänka så mycket på det, dock har det nu kommit till den gränsen då jag börjat undvika saker igen för att slippa känna ännu mer av det onda.
Tvätten har tagit mig över 2 dygn och ännu inte klar Skäms

Har bestämt mig för att återgå till arbetsgivaren men med lättare arbetsuppgifter då jag annars kommer hänga ute på "köttmarknaden" utan vetskap om någon vågar anställa mig.
I höst ska jag plugga, kanske administration och ekonomi så jag kanske kan få någon högre ansvars/chefspost där jag kan vara flexiblare med arbetstider. Kunna anpassa mig efter kroppen lite mer utan att vara en börda för någon.
 Drömma kan man juGlad

hus-musen
2/4/12, 12:05 PM
#4

Har varit bättre, men ser fram emot en lugn dag idag. Knäna, fotlederna, höfterna och händerna knasar.

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: