Annons:
Etikettutbildning-arbete
Läst 3054 ggr
kkarinn
2012-01-17 18:19

jobb

usch vad deppigt det är att vara arbetslös och ensam om dagarna :P

så tänkte fråga lite vad ni har haft för arbetsuppgifter och jobb som passat er. Måste ha lite ideer!!!

får ju frågan - Vad vill du jobba med?

frågan borde vara- VAD kan du jobba med. för det jag villjobba med kan jag verkligen inte!!! (trädgårdsmästare vore drömyrket)

så gott folk kom med lite ideer :D

Annons:
[Tassy]
2012-01-17 19:50
#1

min målsättning som FK + mitt team ska hjälpa mig att nå är att utbilda mig till läkarsekreterare. Under tiden blir det rehab + praktik.

maconomen
2012-01-17 21:42
#2

Jag jobbar som läkemedelstekniker och det är väl inte optimalt. En hel del tunga lyft och monotont arbete. Dock sitter jag 40% vid datorn också och har märkt att stillasittande inte heller är optimalt. Svårt att veta vad som fungerar.

Fick jag drömma skulle jag jobba på neonatalavdelning antingen som sjuksköterska el läkare. Eller forska på EDS…

[Tassy]
2012-01-17 23:12
#3

oj, vad är det för tunga lyft som läkemedelstekniker? har ingen insikt alls i den branschen. Tunga materiallyft?

RuiXue
2012-01-18 03:31
#4

Jag var lagerarbetare i nästan 4 år innan jag förlorade jobbet och blev långtidssjukskriven. Nu försöker jag komma på vad jag KAN göra för att bara gå hemma börjar bli gammalt även fast jag ofta känner att jag inte orkar annatObestämd

Innan jag var på lager så var jag inom hemvården och innan dess var jag lantbruksstudentTungan ute Kort sagt så har jag bara gjort absoluta no-no's för en med kassa lederSkrikandes Hade dock inga konstanta problem förens för lite mer än ett årsedan så visste inte att jag var "sjuk" innan dess. Hade bara ont ibland innan, och trodde besvären jag har haft sedan barnsben var normalaObestämd

Jennie


[Aquelegia]
2012-01-18 08:42
#5