Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1559 ggr
Saeasco
1/16/12, 4:34 PM

Introduktion (och lite avskrivning)

Hejsan alla på Hypermobilitet i fokus. Jag har länge varit på väg att bli medlem men nu blev det så.

Jag har kraftigt överrörliga leder, och lider även av FK-syndromet i stadiet "begynnande apati."

Jag är så #*¤/%&! trött på att inte få den hjälp jag behöver. Jag blir nekad färdtjänst, och förlorade mitt underbara anpassade 25%-jobb på grund av det, på grund av att jag blev utbränd i och med de långa transporterna med kollektivtrafik.

Jag orkar verkligen inte skriva mycket nu. Jag ville bara kasta ut en tentakel och säga hej, här är jag, och jag är med på er site från och med nu - ni lär inte bli av med mig i första taget. ;)

Min blogg är det som gjort att jag orkat när allt varit som tyngst. Kika gärna på den.   levamededs.bloggsida.se

Stor kram N

/ N~

Leva med EDS - Min site om mitt medfödda syndrom

Annons:
hus-musen
1/16/12, 5:56 PM
#1

Hej och välkommen! Glad

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
1/16/12, 10:56 PM
#2

Hej och välkommenGlad

Jennie


[Tassy]
1/16/12, 11:36 PM
#3

Varmt välkommen hit!

Ush vad trist att de har slagit undan benen på dig så, när du hade ett bra anpassat jobb och allt! Rynkar på näsan Suck på dem! Står själv lite på samma fläck och stampar nu, FK strular ej, men att finna en praktik som inte innebär timmars pendlande dagligen är något att bita i. Urk!

Tack och lov har jag hamnat i världens bästa team tror jag, efter alla skräckhistorier jag snavat över. Önskar att jag kunde dela med mig!

Upp till toppen
Annons: