Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1600 ggr
[Tassy]
1/15/12, 4:22 AM

morrn morrn 15/1

Med dygnet fortfarande alldeles knasigt säger jag god morgon till er innan jag går och lägger mig Flört hoppas att ni får en lugn och fin söndag.

Annons:
Chestnut
1/15/12, 10:06 AM
#1

Hoppas att du får några timmars sömn nu Tassy Kyss

Jag har mensvärk från helvetet och en infekterad nagel som nog gått ner lite väl djupt… Släppte precis ut hästarna så ska ta mig en titt på den nu igen.

Annars är städning och försöka plugga på schemat idag!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Lillfjanten]
1/15/12, 10:39 AM
#2

morning! här har jag plockat fram den gamla datorn och kan skriva som folk igen, den nya krånglade bara och hoppade hit och dit när jag skrev, så det blev dubbelt arbete och ondare händer..(troligen för att den var för stor och jag fick jobba med sträckta armar, och touchade andra tangenter) men nu är den såld och jag har beställt en ny, modell mindre, så än så länge ser dagen bra ut. Glad

Mona22
1/15/12, 10:42 AM
#3

Har inte kommit upp ur sängen än och här blir jag nog liggande idag. Höll igång igår och får ta mitt straff idag. Tur att man har en telefon med Internet såkan man slå ihjäl lite tid. HAr 1000 saker att göra men det får man ta en annan dag. HOppas ni får en bra dag.

Ladydragon
1/15/12, 12:16 PM
#4

Go morgon

hoppas du fått sova några timmar Tassy

trött o förkyld idag är väldigt glad att ha en bärbar dator….ligger i sängen och kollar på Damernas superG Skrattande

[Tassy]
1/15/12, 2:30 PM
#5

Vaken nu efter lite sömn. Känner mig som överkörd av tåget och är knallförkyld Skrikandes typiskt!

RuiXue
1/15/12, 5:51 PM
#6

Sov oförskämt bra imorse när jag sov så idag känner jag mig verkligen som människaSkrattande

Jennie


Annons:
[Aquelegia]
1/15/12, 6:47 PM
#7

#5 kan du inte sova alls för att du får ont eller för att du vänt fel på dygnet?

Jag har sover sällan bra om nätterna.

Vi gick och la oss 00 igår så borde varit pigg men icke, sovit extremt dåligt, vaknat hela tiden för jag har för ont.

Idag blire filmmys med sambon, efterlängtad kvalitetstidGlad

[Tassy]
1/15/12, 7:32 PM
#8

jag vänder dygn som en dåre Oskyldig

RuiXue
1/15/12, 7:45 PM
#9

Jag är också en dygnvändareTungan ute Igår morse somnade jag väl närmare 07:30 haha Inatt var jag lite duktigare och sov nog innan 4Obestämd Dels vänder jag på dygnet som en tok och dels har jag min Justin i Boston som ju ligger 6 timmar bakom oss här i Norden så blir många nätter med chattande med JustinKyss Vi har pratat över telefon några nätter i rad nu. Igår morse höll han nästan på att somna över telefon, medans jag fortfarande var klarvaken och då var klockan strax efter midnatt för honom och 6 på môra härSkrattande Han låter för söt när han är sömnigKyss

Jennie


Upp till toppen
Annons: