Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1545 ggr
[Tassy]
1/14/12, 5:28 AM

god morgon 14/1

Hur står det till med er alla?

Själv har jag inte gått och lagt mig än *gäsp*, kroppen bara bråkar.
Så dagen lär väl vigas åt att vila och försöka få rätsida på dygnet igen, vilket är lättare sagt än gjort.

Annons:
[Lillfjanten]
1/14/12, 7:38 AM
#1

God morgon! jag försöker omskola mig till att bli vänsterhänt, men det går inte så bra :) man kan ju inte skriva utan två händer! Cool men mushanteringen försöker jag med vänster så gott det går.. för övrigt så har jag svullna händer som jag försöker få ordning på, så jag kan åka och handla lite och sen få upp nya gardiner, julgardinerna åkte ju ner igår, så något måste upp idag.. sen får jag se hur jag mår efter det, det kan bli både sovliggande eller så känner jag mig ok, och kanske t.o.m. kan träffa lite folk för en gångs skull? varje lördag är ett lotteri Glad

[Lillfjanten]
1/14/12, 7:57 AM
#2

ska försöka blogga igen, jag saknar det, fick lägga ner det sist pga händerna, men jag ska försöka hålla det till kortare inlägg denna gång, det kan vara kul att skriva av sig anonymt :)

Ladydragon
1/14/12, 8:49 AM
#3

God morgon

jag är genomförkyld så det blir en väldigt lugn helg härhemma

själv har jag efter 3 veckor med svåra sömnproblem och vänt på dygnet lyckas komma i fas igen…hmm tja oki sådär somnade igår vid 21 tiden och vaknade vid 05 o va jättehungrig

Chestnut
1/14/12, 10:08 AM
#4

Jag har precis slängt ut hästarna och hälsat på ett litet lamm som föddes under min sjukhusvistelse Kyss Så söta så hela bunten, både hästar och får…

Idag ska jag vila, färga håret till en brunare nyans och strukturera upp nästa vecka. Är nog lite väl optimistiskt att tro att jag ska orka plugga också.

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
1/14/12, 12:16 PM
#5

Händerna knasar och kroppen är seg, så det blir att ta det lugnt idag och bara packa ner de sista kläderna så att allt är klart tills imorrn :)

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
1/14/12, 1:00 PM
#6

Var i Malmö igår och träffade ett gäng EDS tjejer från en Facebook grupp och hade så himla kul! Och sen inatt pratade jag med min underbara Justin i telefonKyss Somnade strax efter 7 imorse hehe

Är alldeles hes idag av allt skrattande i Malmö igår, och nedre delen av ryggen är helt kraschad av att jag sprang på Köpenhamns centralstation igår i ett försök att nå mitt pendeltåg (som jag missade med mindre än en minut och fick då vänta i 19 minuter). Tog en ordentlig dos Tramadol depot tablett (150mg) och en 75mg Diclofenak innan jag somnade imorse så nu gör inte ryggen lika ontTungan ute

Jennie


Annons:
[Tassy]
1/14/12, 2:19 PM
#7

Nu är jag på benen igen, men knappt. Ush, idag lär bli en lagom segdag med mycket värk.

[Aquelegia]
1/14/12, 4:55 PM
#8

God morgon!

Ja det är eftermiddag men gick inte och lade mig förän 04.30 igår.
Träffade tassy igår och har varit vid gott humör idag.
Vi åt supergod Ceasarsallad!

SÅ SKÖNT! Att inte behöva känna sig jobbig när man pratar om sina besvär.

Idag har jag hunnit att städa en hel del här hemma, plockade äntligen in tvättade tvätten i garderoberna och bäddat om sängen.
Damssugaren ligger fortfarande framme men tror jag tar andra halvan imorgon.

Mina händer vill dock inte riktigt med, orosmolnet at jag inte vet riktigt vad som kommer hända med mig inom nrmaste framtid finns med konstant.
Inte fått godkänt min ersättning än trots FK sa att allt var i sin ordning så antar att krånglet börjat för min del nu.
Men det är måndagens problem!

Fick hela 4 möten med arbetsterapeut och sjugymnast i kommande veckan och dom är superduktiga!
Upptäkt alla mina problem och har lösningar på hur vi ska förbättra!

Annars så mallar jag för min sambo att medans han blir äldre och segare blir jag bättre och bättre ju äldre jag blir!
Ganska trevligt att tänka att man antagligen är starkare/stabilare i 50års åldern än man någonsin varit i sitt liv! Skrattande

kkarinn
1/14/12, 6:08 PM
#9

godkväll!

jag är sjuk sjuk (alltså menar feber då) sjuk är jag ju alltid enligt domrunt om kring mig :S.

har läst bok av min favorit författare och ska äta suuuper god vegetarisk wook snart mums!!! kvällens enda höjdpunkt :D

Upp till toppen
Annons: