Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1843 ggr
[Lillfjanten]
2012-01-11 15:28

ingen smärtklinik för mig inte..

varken fibro eller överrörlighetssyndrom är diagnoser som är tillräckliga för att få komma till smärtkliniken.. så synd, det hade varit bra att fått komma dit och fått mer underlag om jag ska söka sjukersättning framöver.. ska man vara diagnoslös för att remissen ska godtas? Obestämd

Annons:
[Tassy]
2012-01-11 16:51
#1

Det verkar som om många smärtkliniker går på högvarv, så det är framförallt canserpatienter många gånger som får komma dit.

Däremot kan du egenremmitera dig till bla spenshult tror jag.

[Lillfjanten]
2012-01-11 17:03
#2

ska googla på det senare, har aldrig hört talas om det. Blir bara lite förundrad då man läser at många fått komma till smärt kliniker.

[Aquelegia]
2012-01-11 21:20
#3

#2 Jisses, ska dom hitta dig liggandes förstenad innan du får någon förståelseFörvånad

Så himla toppen dock att man får så bra tips här på forumet! Hoppas du hittar något du får stöd och hjälp utav !

[Lillfjanten]
2012-01-11 21:28
#4

#4 jag klarae mig ok i vardagen, men jag vill ju gärna ha lite mer underlag för ansökan till fk. Det är alldeles för långt till spenshult såg jag iaf.;)

[Tassy]
2012-01-11 22:05
#5

vart finns du i vårat avlånga land? kanske någon av oss kan finna något sätt för dig att komma vidare? Glad

[Lillfjanten]
2012-01-11 22:12
#6

tack, men jag far inte runt, utan har  jag fått avslag så får det vara.. jag har nog att tänka på vad gäller både det privata, hälsan och jobbet :) jag ska ringa fk i början på feb, (min 50% sjukskrivning går ut den sista feb) så får vi se vad de säger, så utgår jag från det sedan.

Annons:
Upp till toppen
Annons: