Annons:
Etiketterehlers-danlos-edshypermobilitetsyndrom-hms
Läst 3076 ggr
RuiXue
2012-01-08 21:27

Bara för att...

Jag kan helt enkelt. Nä, inte riktigt va. Men gjorde denna video för att visa Marfan/LDS/EDS/HMS/ vänner på Facebook vad mina korta fingrar kan göra. Får se om det fungerar härTungan ute Fungerar det inte får jag väl hitta någon annan lösning. Har ingen lust att ladda upp videon på YouTube nämligen.

Läkare i Danmark har sagt att jag "absolut inte har EDS, du har bara fått EDS på hjärnan" EDS kommer finnas på min hjärna tills min kropp inte längre beter sig som en EDS kropp! Får jag diagnosen i Sverige så ska de Danska läkarna allt få sig ett ilsket brev följt av en anmälan.

Okej, videon fungerar inte Rynkar på näsan

http://www.facebook.com/photo.php?v=10150455971500728 kanske fungerar.

Jennie


Annons:
[Lillfjanten]
2012-01-08 21:40
#1

kul att se! men jag blev lite fundersam, jag hängde på vid övningarna, och nu börjar jag nog förstå att jag verkligen är överrörlig.. du är inte alls lik dig mot din Avatar, så jag kände inte igen dig :)

RuiXue
2012-01-08 21:58
#2

Hehe har ju svart hår numera. Min Avatar är från 2010Flört Finns inte en led i min kropp som inte kan översträckas eller vridas onormaltObestämd

Jennie


[Lillfjanten]
2012-01-08 22:00
#3

nämen, bytte du bild nu? Flört jag hängde inte med i allt du gjorde, men i mycket, men nu värker fingrarna minsann :) kul att se sånt man läser om hela tiden!

RuiXue
2012-01-08 22:09
#4

Mina fingrar känns helt normala nuFlört Ja, jag bytte bild, hittade äntligen vart man bytte Avatar ocksåSkäms

För mig känns översträckta fingrar lika normalt som när jag böjer fingrarna normaltObestämd Inte utan skäl att jag vill ha ringsplints för mina fingrar snarast möjligtFoten i munnen

Jennie


hus-musen
2012-01-09 11:02
#5

Dina fingrar ser ju nästan dubbelledade ut, inte bara överrörliga alltså.

Qui dormit, non peccat

 


Ladydragon
2012-01-10 03:25
#6

såg videon och min första tanke va gör det inte ont? eller efteråt?

Annons:
[Lillfjanten]
2012-01-10 05:22
#7

för mig gör det ont efteråt, men inte när jag gör det. men jag klarar inte allt som ts gör, utan bara det "vanliga" Flört

RuiXue
2012-01-11 00:04
#8

Nja, har mer eller mindre konstant värk i händer och fingrar (förmodligen för att de är så överrörliga och jag får kompensera för överrörligheten hela tiden) men det blir inte värre varesig under tiden eller efter jag gör tricksTungan ute Det händer däremot rätt ofta att jag bara tappar något eller inte har kraft att hålla ordentligt, oftast när jag diskar. Bara en tidsfråga innan något går sönder när jag tappar det i diskhonObestämd Öppna flaskor, juicepaket och mjölkpaket börjar bli svårt också för händerna liksom bara kollapsar och fingrarna byter nästan plats med varandraFoten i munnen

Jennie


Upp till toppen
Annons: