Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1568 ggr
Chestnut
1/8/12, 2:05 PM

På sjukhus, igen

Är inte mycket jag varit hemma nu under hösten…Rynkar på näsan

Åkte in i fredags och igår träffade jag urolog, ortoped, kirurg. Vad vi väntar på nu är magnetröntgen. Mår sämre idag än tidigare dagar men infektionsproverna är paradoxalt nog lägre. Mycket lägre utan antibiotika eller något annat.

Får se vart det här slutar, har datorn med mig och bor på eget rum så klarar mig sysselsättningsmässigt. Är mest trötthet och smärta som sätter gränser.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
1/8/12, 2:35 PM
#1

hoppas att dom finner problemet och inte stirrar sig blinda på knasiga provresultat.

Vad misstänker dom?

Chestnut
1/8/12, 2:55 PM
#2

#1 Huvudmisstanken var igår iaf diskit (infektion i disk) eller övre uvi. Eftersom proverna har gått ner nu vet jag inte alls hur resonemanget går men får nog svar på det imorgon.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
1/8/12, 3:50 PM
#3

ajajaj, det lät inte bra alls Rynkar på näsan

RuiXue
1/8/12, 4:16 PM
#4

AjRynkar på näsan Men skönt att du har datorn och eget rum åtminstone, så slipper du ju i alla fall stirra i taket eller lyssna på tanterna som pratar i sömnenFoten i munnen

Jennie


[Aquelegia]
1/8/12, 4:35 PM
#5

Ajsan, många tankar går till dig! Måtte dom lösa allt fort nu så du kan få kan komma hem och landa lite någon gång.

Chestnut
1/10/12, 3:40 PM
#6

Nu kör vi igång en tre dagars kur med antibiotika intravenöst för urinvägarna. Magnetröntgen såg tack och lov jättebra ut!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
1/10/12, 5:34 PM
#7

skönt att MR såg bra ut!

Chestnut
1/14/12, 12:20 AM
#8

#7 Är verkligen jätteskönt, någon infektion där vill jag då inte ha!

Fick åka hem idag efter nionde antibiotikadosen så får vi se vad vi ska hitta på här näst. Allting är inte som det ska vilket speglar sig bland annat i min aktivitet här, tyvärr…Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
1/14/12, 2:08 AM
#9

hoppas att de ordnar en permanent lösning så du slipper detta hattande i och ut på kss Rynkar på näsan

Upp till toppen
Annons: