Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1597 ggr
[Tassy]
12/29/11, 2:33 PM

god dag 29e dec

Hur har ni haft det i jul?

Hur kommer ni att fira nyår?

Själv sitter jag på tåget på väg hem efter en trevlig men blåsig jul i hälsingland! Fy bubblans vilken storm det var, dagmar.

Annons:
hus-musen
12/29/11, 4:35 PM
#1

Jodå den där dagmar håll på att blåsa omkull mig flera gånger! Att du var upp då, det var jag med :)

Haft en trevlig jul, med släkt, vänner och fest! Å massor av god mat såklart.
Nyår vet jag inte riktigt ännu, ska nog till sambons syster som det verkar.

Du då?

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
12/29/11, 8:44 PM
#2

Julen firades hemma hos mina föräldrar, med mormor och morbror på besök. Har även haft ett oinbjudet dragplåster den senaste veckan iform av en förkylning! Nyår ska firas i Skara hos ett par vänner mina föräldrar och jag träffade på Madeira 1999, blir vuxet och lugntSkrattande

Jennie


Chestnut
12/29/11, 10:03 PM
#3

Pust vilka dagar… Är fortfarande mör efter en stressig jul med flera incidenter. Nu blir det till att skrapa upp spillrorna och sätta ihop det till något bra… Har julmat i mängder kvar Obestämd

Idag har varit stressig och imorgon har jag en hel del på schemat men då jag mår inget vidare, verkar ha åkt på något virus, så ska jag nog avboka en hel del.

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
12/30/11, 12:00 PM
#4

Har alla varit förkylda/dåliga nu?
Har tillbringat ett par veckor med feber och hosta, tokförkyld och nu misstänker jag snart lunginflammation för det är jobbigt att andas.
Men hoppas på bättring tills imorrn!

Btw, vad hände med allt folk? Tyckte det var rätt livat här före jul Glad

Qui dormit, non peccat

 


Razzora
12/30/11, 2:48 PM
#5

Hej allesammans. Försvann där ett par dagar då det har varit ganska stressigt under julen. Men nu känns som det är bättre =)

Julafton tillbringade vi med min sambos familj, vilket var ganska trevligt. Sen så firade vi jul med min familj dagarna senare. Hade verkligen saknat min syster och bror. Så klart mamma också, men hon kommer dragandes med sin nya kille som varken jag eller min sambo tål :( Så det förstörde ju stämningen lite.

Men annars så verkar som om värken har varit lite mer i shack, vilket är ovanligt när det är vinter(kan väl bero på den milda vintern vi har just nu)

Nyår vet vi ännu inte hur vi ska göra. Kanske ska vi bara ta det lugnt och stilla och fira det bara jag och min sambo, och så klart vår lilla kisse =)

Dock ingen förskylning men någon infektion i örat :(

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Tassy]
12/31/11, 4:17 PM
#6

Förkylning här med!

Igår gjorde jag en präktig praktvurpa och var nog ganska nära att bli ivägtvingad till akuten, men jag stapplade mig upp och iväg fort som rackarns. Obestämd

Ikväll blir det att fira i lugn och ro hemma med daten, vi ska äta gott, se film och ta det lugnt. Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: