Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2394 ggr
Chestnut
2011-10-02 18:37

Är lite off

Jag är lite off för tillfället. Haft krånglande internet ett tag, äntligen fixat ett som fungerar men nu är det dags för mig imorgon att åka in på behandling.

Så ni lär inte se så mycket av mig på ett tag till heller tyvärr…

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
hus-musen
2011-10-03 16:39
#1

Uscha.. Håller tummen för dig iaf!Glad Så syns vi när du är tillbaka och pigg!

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
2011-10-09 08:06
#2

Är fortfarande lite… off helt enkelt. Inlagd fortfarande på vårdavdelning och får dropp + antibiotika.

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
2011-10-24 08:34
#3

Ber om ursäkt för att jag inte haft så mycket att komma med. Den senaste tiden har varit ett evigt farande in och ut från sjukhuset. Idag ska jag in igen. Hoppas på att snart må bättre och få större kontroll över situationen igen..

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
2011-10-24 11:23
#4

Hur går det för dig egentligen? Rynkar på näsan

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
2011-10-24 11:48
#5

#4 Undrar samma sak

Chestnut
2011-10-24 12:22
#6

Det går inte så jättebra.

Den här vändan blir det uppvätskning och koloskopi för att se varför inte ens mina kortisontabletter biter på tarmproblemen. Får inte behålla ordentligt med vätska och näring utan rasar i vikt för tillfället. Lite småfebrig och allmänt risig med så det här blir nog bra.

Sen kommer de ta en ny titt in i blåsan (cystoskopi) under narkos framöver och se om vi kan hitta något och utvärdera om den kan gå att använda i framtiden. Men det blir inte nu utan om ett par veckor. Under senaste antibiotikakuren krävdes det 1 liter i blåsan för att jag skulle känna något överhuvudtaget. Så det är betydligt sämre än i våras.

Håller på och fipplar med hormontabletterna nu med för att jag fått så mycket biverkningar.

Väntar fortfarande på att få komma till neurolog för vidare undersökningar av mina känselbortfall och andra avvikelser.

Har lite annat smått nu med bråkiga knän, bäckenvärk och andra petitesser så det är jättemycket nu. Men jag är optimistisk och tror att det vänder snart. Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2011-10-24 12:31
#7

ajdå :/ det är bara att hoja på mig ifall du får långtråkigt om dagarna, jag har vänt dygnet rätt nu, så jag vaknar oftast 10 - 11 nåt Oskyldig

hus-musen
2011-10-24 12:40
#8

Uscha.. Låter som du har sysselsatt hela sjukhuset nu. Hoppas de kan fixa till! Håller tummen för dig iafGlad

Qui dormit, non peccat

 


mongu
2011-10-24 16:49
#9

Låter inte  bra alls ska det aldrig bli lugn och ro för dig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Chestnut
2011-10-26 16:04
#10

Pust, hemma från koloskopin. Nu ska vi invänta biopsisvaren för makroskopiskt såg det okej ut. Fick en del läkemedel så minns inte mycket från undersökningen, däremot krävdes det sond för att få ner laxermedlet och det gör jag inte gärna om igen..

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2011-10-26 17:27
#11

hugaligen, men du överlevde! Glad

RuiXue
2011-10-28 19:01
#12

Ugh! Sonda ner laxermedel är inget skoj, men hellre få det genom näsan än dricka sörjan!

Jennie


Upp till toppen
Annons: