Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1884 ggr
Chestnut
2011-09-14 07:53

god morgon 14/9

Hur mår ni idag?

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
hus-musen
2011-09-14 10:59
#1

Har mått bättre, höfterna är så knas, nackspärr och tror tillomed tårna har krökt ihop sig.
Men struntar i det just nu, för jag ska titta på basenjis!Skrattande

Hur mår du själv?

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
2011-09-14 12:47
#2

#1 Isch då, hoppas att det släpper!

Jag har träffat sjukhusfolk, bland annat en ortoped som klämde sönder mig nästintill. Dock väldigt vettig att ha och göra med och jag får bra med smärtlindring för en gångs skull. Glad Nu väntar jag på en sjukgymnast som kommer med mitt nya SI bälte som förhoppningsvis lindrar ryggsmärtan. Sen ska jag gå en rond till mot urologfolket, vi kommer inte så bra överrens…

Hoppas på hem idag men vi får se, sköterskorna är inte så förtjusta i det eftersom jag har såpass stora besvär att klara mig själv. Behöver hjälp med nästan all ADL.

Ska vila en stund nu, varit en intensiv natt och morgon.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2011-09-14 15:54
#3

god eftermiddag!

Jag börjar på att må bättre nu, men mitt dygn är ju helt stukat. Har precis vaknat. Huvudvärken är nästan borta helt nu, men om jag anstränger nacken så kommer den tillbaka. Den hänger som en hök bakom axeln haha Tungan ute

hus-musen
2011-09-14 17:01
#4

#2 Bra att du får ordentlig smärtlindring denna gång. Inga halvmesyrer!
Hoppas de utreder dig bra och inte skickar hem dig för tidigt. Lycka till med urologfolket!

#3 Ah den berömda skuggan över axeln! 

Själv har jag just tittat på charmiga basenjis, funderar allvarligt på att skaffa mig en sådan!

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
2011-09-14 20:05
#5

Slapp biopsin, men är fortfarande i diagnos limbo. Jag har flera karakteristiska drag av EDS men fick ändå inte någon diagnos för min hud var inte tillräckligt töjbarSkrikandes

Jennie


[Tassy]
2011-09-14 20:15
#6

men hallå där, gummihud är inte ett diagnoskrav ens för typ 3 Tyst smäll på näsan ska de ha! du har den typiska mjuka huden, inte gummihuden.

Annons:
RuiXue
2011-09-15 19:54
#7

Ja, 3 läkare sa att jag har den karakteristiska mjuka huden. De var riktigt imponerade över mina händer! Speciellt efter att jag berättade att jag jobbat med mina händer i 10 år! Nä, i Danmark lär jag inte få någon diagnos! Blir till att söka hjälp när jag bor i Sverige igen!

Jennie


Upp till toppen
Annons: