Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1969 ggr
[Tassy]
9/12/11, 4:16 AM

God morgon 12:e sept

Lite tidig morgon kanske, men god morgon i vilket fall!

Vad ska ni göra denna vecka? Händer det något spännande eller tar ni det lungt? Själv ska jag göra ett ryck och storstäda och laga massor av matlådor då det är finfina erbjudanden på matvaror denna vecka.

Dessutom är mitt akvarium färdigbehandlat så det ska tas itu med. Har ett gäng missnöjda firrar som simmar i en stor plastbalja för tillfället. Botiorna poppar och kväker och nästan hoppar ut ideligen Tungan ute

Annons:
Chestnut
9/12/11, 8:27 AM
#1

God morgon! Denna dag kommer att spenderas i soffan med plugg, Tens och vila. Hoppas på en bättre dag imorgon…

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
9/12/11, 9:36 AM
#2

God morgon!

Regnet har slagit mot rutan sen igår och jag känner mig som jag blivit överkörd av en ångvält. I veckan blir det plug, läre bli klar nu snart! Och på onsdag så ska jag nog iväg och kika lite på basenjis!

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
9/12/11, 12:41 PM
#3

Återhämtar mig från en 40 mils bilresa igår och myser med min katt som nu äntligen bor med migSkrattande Har bara väntat i 5 år på att ha honom hos mig!

I övrigt väntar jag på att min sötnos Justin ska komma online för dagenKyss

Jennie


[Tassy]
9/12/11, 3:43 PM
#4

#1 Krya på dig!
#2 Åh, en liten kringelrumpa Tungan ute Bassar är jättesöta!

#3 Mysmissar är alltid skönt att ha runtomkring sig.

Här går det segt, har inte fått något gjort än.

hus-musen
9/12/11, 3:44 PM
#5

#4 Ja jag har fastnat för dem :)

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
9/12/11, 3:45 PM
#6

hehe, det kan jag förstå Glad

Annons:
RuiXue
9/12/11, 6:44 PM
#7

Jättemysigt med mysmisse hemma nuSkrattande Mysmissen ligger under sängen och snarkar nuKyss Men så ibland hoppar han upp i sängen och vill mysaGlad

Jennie


Upp till toppen
Annons: